zaterdag 29 september 2012

hebbes


Photobucket


Voor een prikje mep ik ze neer


Photobucket

14 opmerkingen:

  1. Schitterend gevonden van je, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Irritante rot beesten....vooral dat gezoem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan, ene minder om naar hier te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahahahahaha

    * gotcha* deie steekt je niet meer:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ze ook liever kwijt dan rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe ik ook hoor, geen kriebels die alleen maar komen vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja eerst een foto en dan doodmeppen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, die arme mug...

    Ze zoemen en ze steken en ze sissen rond je kop
    Ze scheuren langs je oren en ze houwen nooit 'es op
    Want, wil je net gaan slapen, nou dan hoor je d'r weer een
    Je lichieklik je aan en je kijkt 'ns om je heen
    Waar zou 'ie nou toch zitten, ja, waar zou 'ie nou toch zijn
    Die etterige beesies, waarom zijn ze ook zo klein

    Muggen, muggen, ik mag die beesten niet
    Dat zult u ook wel merken, gedurende dit lied

    Het is nacht en je wilt slapen maar toch sta je maar weer op
    Je kan de slaap niet vatten, met dat gezoem zo rond je kop
    Dus, midden in de nacht sta je te zwaaien met een krant
    Je raakt 's 't plafond en je ramt 's op de wand
    En met je slaperige kop, ja, dan sla je wel 'es mis
    Net als je denkt: Ik heb 'm
    Dan hoor je weer gesis

    Muggen, muggen, maak ze 't leven zuur
    Bespuit ze met een spray of sla ze in de muur
    Ik heb geen druppeltje verdriet, als zo'n beesie overlijdt
    Dan denk ik opgelucht: Zo, die zijn we mooi weer kwijt

    Je komt hier toch ook van alles tegen, (??) van alles aan te doen
    Je smeert jezelf in, met een ui of een citroen
    En zo lig je dan te stinken, en de muggen zijn gevlucht
    Maar dan kan je weer niet slapen, niet slapen van de lucht

    Muggen, muggen, maak ze 't leven zuur
    Verknip ze met een schaar of douw z'in de frituur
    Al heb je ook zo'n moeite met levende gevallen
    Of trek z'n vleugels uit en ga ze rond verhangen
    Of gaat u dit te snel, wilt u dat 't wordt gerekt
    Gebruik dan een soldeerbout, geeft ook een leuk effect

    Maar, laatst zag ik 'ns zo'n beesie, o, wel honderd keer vergroot
    Toen dacht ik bij mezelf: Ach, sla ik dat altijd dood
    Tere vleugels, ranke pootjes, o, wat heb ik toch gedaan
    't Is een wonder der natuur en gemaakt om dood te slaan

    Muggen, muggen, maak ze 't leven zuur
    Bespuit ze met een spray of sla ze in de muur
    Ik heb geen druppeltje verdriet, als zo'n beesie overlijdt
    Dan denk ik opgelucht:

    "Die is voor jou Kees, komop
    Die is voor jou, hebben dat ding
    Komop, hebben Kees
    Enne, smaakt 'ie, Kees
    Ik mag 't eigenlijk niet hebben, maarre
    Die zijn we wel mooi kwijt"
    © Zindroom

    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kleine prikkende etterbakjes zijn het...
    dat zijn er toch al 2 minder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihihi Héél dubbelzinnig Antje ...

    ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aja, wat moet ik daarvan denken!? Ondeugend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groot gelijk, heb er vanmorgen een geplet op de muur van mijn badkamer.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!