zaterdag 9 februari 2013

soep kom





15 opmerkingen:

  1. Nog nooit gegeten maar het klinkt en ziet er goed uit.
    Smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt goed:-)
    ik schuif aan :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sober, Antje ! Daarom niet minder lekker !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me heel lekker Spruitjes soep! Ik denk dan meteen aan een bruine boterham met kaas erbij mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soep is altijd leuk, wij eten het iedere dag.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Antje,ik ben ook in mijn "soep" periode.Een hete kom soep bij zo'n weer kan deugd doen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. allé ..
    hier zit ik weer ..
    met goesting van hier tot in oostende! ;-))

    voor soep, natuurlijk, of wat dacht je?? :-)))

    lekkere zondag, an!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er smakelijk uit, maar ik hou niet van spruitjes....en zou een andere gekozen hebben.
    Maar dat kan hé, smaken verschillen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat ziet er weer verdomd lekker uit rantje! Nooit gedacht om eens een kookboek te illustreren? Want daar ben jij beslist goed in!
    Bedankt voor je lieve wensen meid, en maak er een zo te zien, zonnige zondag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nu zit ik hier met goesting...

    fijne zondag An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en hartversterkend tijdens deze koude winterdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk was de soep net zo goed als je collage.......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél toevallig namen lucretia en ik ook een kom soep afgelopen zaterdag in Gent..bij de Souplounge. Die smaakte ook goed hoor! :-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spruitjessoep ?? zal wel eraan liggen dat ik geen spruitjes lust dat ik die niet ken.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!