donderdag 7 maart 2013

een kermis...


 photo a1_zps4edc698a.jpg

Deze keer geen ru(oe)st op zondag, maar eigenlijk al gans de week
Een kermis is een geseling waard
Wie de aap kan uithangen moet op de blaren zitten of zoiets :-)
(bijna letterlijk, want ik zat zaterdag op de wip en m'n bovenbeenspieren hebben het geweten,
jaja daar zijn ook foto's van maar voor fibro-eyes only, weet je nog)
Het mooie lenteweer deze week lokte me wel naar buiten,
maar ik geraakte maar moeizaam vooruit en zag er k weet niet hoe verlept uit.
Het zal toch wel een grote week duren eer ik weer wat bekomen ben
gelukkig kan ik ondertussen lekker nagenieten en de dag herbeleven door de vele foto's.
We roesten dus dapper verder.

 photo a2_zpsf1646f3f.jpg



17 opmerkingen:

  1. lijkt me inderdaad niet erg aangenaam om daarop te gaan zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker rustig bijkomen An. Denk je eraan af en toe wat 'smeerolie' te gebruiken ;-)
    Vooral de 2e foto laat een mooie lijn zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is balen meis, hopelijk gaat het snel weer wat beter.
    Gelukkig kun je nog nagenieten van de fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg dat je steeds zo moet boeten voor wat plezier. Roest maar lekker verder, mooie kleur ;-) Snelle beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een extra zonnebadje ('t lente !) zal je er bovenop helpen, Antje ! Rustig aan... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beterschap gewenst An...

    wij roesten samen met je mee

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha An,mooi roest is niet lelijk
    jou foto,s verroesten niet daar blijf je naar kijken
    en An rust roest.....maar let op lijf en leden...
    fijne avond
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. awel ja ann,
    je hebt het fijn gehad, en dat kan niemand je meer afnemen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende roestfoto`s
    En de kroon van een heerlijke dag heb je mooi geïllustrrerd.
    Positieve moeheid hè

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik schreef dat al vaker, dat ik dat een akelig (Vlaams) spreekwoord vind..dat van die geseling. Ik vind helemaal níks een geseling waard. En dan wordt er ook nog geschreven dat je moet 'boeten' voor je plezierige dag... hmm. Het is ellendig genoeg dat je na zo'n fijne dag zólang weer moet bekomen, maar ik zie dat toch niet als straf voor het fijne dagje uit. Om straf te verdienen moet je iets doen wat niet mag..en je mág wel, maar kúnt niet. En je weet dat van tevoren, dat het op zal spelen, maar sommige dingen zijn zó leuk dat je het er voor over hebt en het gewoon tóch doet. En gelíjk heb je.
    Nu dus rustig-aan bekomen voor de volgende leuke gebeurtenis..er zit niks anders op met die bijzonder lastige aandoening, dat heb ik ondertussen wel begrepen. Ach, misschien zie ik het wel helemaal verkeerd en zeg ik nu allemaal hele stomme dingen, maar ik vind die boete-doen-gedachte zo..zo..onnódig..het voelt alsof het dan nog erger is dan het al is. :-(
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan liever de aap die op z'n blaren moet zitten? hihi

      Verwijderen
    2. Dan is 't ook een straf..komt op hetzelfde neer. :-P
      Als je nu een hele dag op stap moet voor iets vervélends..en je moet daarna zolang bekomen van de extra pijn en vermoeidheid..is het dan ook 'een kermis die een geseling waard is'??? Het is simpel oorzaak en gevolg..geen (eigen)schuld en boete (daarvoor doen) vind ik hoor.

      Verwijderen
  11. dat klinkt niet goed, ik hoop dat je benen weer snel beter zijn dat je weer weg kan. geniet ondertussen van je rust en geniet van het komend weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe het maar "roestig" aan, Fotorantje. Wij genieten ondertussen nog wat van je mooie foto's.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na het maken van zulke mooie beelden heb je recht op rust !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!