zaterdag 9 maart 2013

gele vlek


 photo zontekst_zps6cd23384.jpg


18 opmerkingen:

  1. Doet je nadenken, ik kan bijna niet in de zon kijken te fel, dus ik zie de gele vlek.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bijzonder antje wat picasso zag :-)
    en jij dan :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe dan ook als het maar vrolijk is en dat is wel bij geel...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is maar hoe je het bekijkt zeker. Ik word er in elk geval blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien komt die morgen piepen, Antje, tussen de vlagen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is met alles dat iedereen anders naar iets kan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie een prachtige close-up van een druppel in afwachting van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een knappe foto !!! En die tekst maakt het helemaal af. Ik hou van druppels met weerspiegeling xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles gevolgd Ann , ben, bijna weer de ouwe !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie een geweldig mooie close-up! :-)
    Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Antje ,hoe je het ook wil bekijken is me om het even ,als de zon maar schijnt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. in de zon kijken is niet zo goed ...An
    als hij maar schijnt de zon...
    een beetje warmte daar zijn we aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat had Picasso goed gezien hè? Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoe dan ook, de zon hebben we nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vandaag een zondag zonder zon .... gelukkig hebben we het mooie van jou hier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geen zon gezien vandaag maar we weten dat ie schijnt boven de wolken.
    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil die gele vlek nu wel zo langzamerhand meer gaan zien.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!