woensdag 13 maart 2013

toen ik jou zag


 photo r13_zps865805de.jpg


 photo r8_zpsaef026f3.jpg


Als in een droom
Ik voelde mijn hart
Mijn hart dat bonkte
Toen ik jou zag
En sinds die keer
Weet ik het zeker
Ik wil je weer zien
Elke dag, ook al sneeuwt het



 photo r142_zpsb8bd4cd7.jpg


Storm en wind
Hagel of regen
Niets houdt mij tegen
Ik wil weer bij jou zijn
Storm en wind
Snikheet of ijskoud
De langste die aanhoudt... wint



 photo r12_zps39dcb1fc.jpg


Ook al sneeuwt het
Als de zon loop je te stralen
Ik kom je halen



 photo r9_zps7ca693d7.jpg






Storm en wind
Hagel of regen
Niets houdt mij tegen
Ik wil weer bij jou zijn
Storm en wind
Snikheet of ijskoud
Oost-westerwinden
Ik zal je vinden
M'n hart gaat door storm en wind
M'n hart gaat door storm en wind...

Paul de Leeuw






22 opmerkingen:

  1. Wahw... Super, Antje ! En het bleef echt zitten..., voor jou...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje .Ik ben elke keer weer verliefd als ik dit kleine vogeltje zie.Vorige week had ik er zelfs 2 in mijn tuin .Je foto's zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een dotje van een vogeltje het roodborstje.
    Je hebt een geweldige serie foto's gemaakt An.
    Op de laatste foto lijkt het te luisteren naar het liedje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww ann, wat een diertje hé,
    tja daar kun je niet anders dan flieft op worden:-)

    ik laat de vlinderkes maar fladderen:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij heeft er volledig begrip voor hij zal de volgende keer weer op je wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige fotogenieke `held` is dit toch
    Prachtig komt die uit tegen de sneeuw
    En over sneeuw gesproken...je `wegverkeer in de sneeuw serie` is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Antje ,niet gemakkelijk om dit kwieke beestje zo fijn te fotograferen. Erg mooi tegen de witte sneeuw als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een dufetje,het zat zeker te wachten op havermout.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja, hier gaat je hartje vanzelf bij huppelen! :-))

    ongelooflijk hoe ie gehoorzaam staat te poseren voor jou, an!

    de liefde is duidelijk wederzijds! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze lief hè..
    prachtige opnames..
    ze vallen altijd mooi op met
    hun oranje borstjes...vanwaar de naam
    roodborstje??

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat roodborstje in de sneeuw, ook geen enkele angst voor de camera..!!
    Het had wel zin in een fotoshoot, zo te zien.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ongelofelijk, en zo fotogeniek, hoe krijg je dat klaar, hier vliegen ze onmiddelijk weg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige beestjes zijn het die roodborstjes.
    En prachtige foto's heb jij ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even een plakbriefje lief rantje om te melden dat ik weer boven water ben gekomen... Maar met een serieuze jetlag dus ik zal morgen wat uitgebreider op je fijne blog zelf reageren. Maak er ondertussen een mooie dag van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi hoe doe je't dat die zo stil blijft zitten ,, enig mooi Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zat ie tegen je raam te tikken? 'laat mij erin, laat mij erin? het is hier te koud en te guur naar mijn zin?' :-)))
    Schitterende reeks an..wauw!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Magnifiek! Dat ene die hier in de tuin zit heb ik nog nooit van zo dichtbij gezien, prachtig vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo mooi An...en blijft voor jou staan
    ga je hem eerst wat voeren?....prachtig mooi!
    ook een mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo dicht kreeg ik die nog niet te zien ..

    schitterende foto's An ...

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Niet te geloven hoe alle vogeltjes en beestjes voor jouw lens poseren, Fotorantje. Je hebt heel mooie en schattige foto's gemaakt van dit roodborstje.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooi diertje. Doet me aan vroeger denken, we hadden er ook steeds in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!