zondag 3 maart 2013

vol ongeduld



 photo v2_zps6127f1a2.jpg

Zaterdag trappelden alle voetjes vol ongeduld

 photo v5_zpsfe37a499.jpg

 photo v6_zpscc16e857.jpg

 photo v7_zps8a8e7137.jpg

 photo v4_zps1ae48c3e.jpg    photo v3_zps8267688a.jpg

 photo v9_zps2f1a2ee2.jpg    photo v10_zps7f56ad2f.jpg

 photo v8_zps449841c7.jpg

Volgende keer schuiven we het gordijn iets verder open
en laat ik jullie heel even meegenieten van wat een
overweldigende formidastische dag was

 photo v1_zps9f2eaed6.jpg

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk al dat schoeisel. Wat opvalt allemaal keurig gepoetst ;-)
    De voeten zijn er klaar voor, op pad dan maar . . . ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal de schoenen gepoetst voor deze gezellige dag zo te zien;)Ben benieuwd wat er nog meer achter het gordijn zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je maakt ons wel heel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie laarsjes zie ik hier allemaal.Ik ben benieuwd wat we nog meer te zien gaan krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kan me daar zo'n voorstelling van maken:-)

    whahahahahaha
    keurig gepoetste schoenen allemaal:-)

    heeeerlijk antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit maakt me wel heel nieuwsgierig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien zette iedereen haar beste beentje voor hè hehe! En niemand die een wit voetje probeerde te halen! :-)
    Maar wie het schoentje past..
    enfin..nog meer toepasselijke spreekwoorden schieten me niet te binnen, behalve misschien die Vlaamse..dat je met mijn voeten aan het spelen bent..kom op met dat verslag hahahahaha!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha inderdaad, sommige zijn for fibro-eyes only
    maar wees gerust in een volgend postje mag je even meeproeven van een fantastische dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie ik acht paar voetjes, Antje... ?!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Antje ,ge zijt een sloeber,je weet er wel de spanning in te houden. Maar dat het een gezellig onderonsje was zien we al aan al die "blije " schoenen,hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whaahaaaaa .. hier staan heel wat voetjes te trappelen, an? :-)))

    't valt mij op dat al die schoenen zo netjes gepoetst zijn?
    ze blinken om ter hardst? :-))

    laat die gordijn maar vallen, an, ik ben klaar voor het grote feest!! ;-)))



    BeantwoordenVerwijderen
  12. allemaal wachtende voetjes om samen iets te gaan doen, trek het gordijntje maar open :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gepoetste schoenen allemaal, de lente gaat beginnen.
    Geniet volop meis, het wordt een week vollentekriebels..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu maak je ons wel héél nieuwsgierig, Fotorantje. Alle schoentjes en laarsjes zijn alvast netjes opgepoetst om aan die formidastische dag te beginnen.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb het feestzie al gezien maar de voorbode was ook al heel plezierig zo te zien :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat ziet er uit als een leuke fotowandeling

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!