vrijdag 7 juni 2013

piep



daar zijn ze nog eens, ik kon het niet laten :-)


 

16 opmerkingen:

  1. van mij mogen ze gerust nog eens terug komen hoor het zijn ook van die dotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig hier krijg je nooit genoeg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's niet te weerstaan, Antje, laat ze maar eens komen piepen... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige scheetje zijn het ook, eh! ;-))

    warm weekend, an!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piep terug, het zijn dotjes...!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe lief :o) ik vind het niet verkeerd dat je me zo iets liefs laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, vertederend mooi... en ik hoop dat je weekend even mooi zal ogen rantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg schattig An

    prettig weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er het hele weekend lang kunnen naar kijken, Fotorantje, naar deze schattige donsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dit heeft een hoog schattigheidsgehalte! Prachtige foto's van de donsballetjes!
    Grtjs en een fijn weekend...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft leuk om zulke pluisgevalletjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. rené vanoirbeek8 jun 2013, 18:24:00

    ...mooie foto's Ann...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach zo'n ieve wattebolletjes dat zou je blijven knuffelen als het maar toegelaten was van de mama

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's. Zeker met de bloemetjes.
    Mooie meerwaarde door dof gebruik.

    OT: de pop in de achtergrond van de foto van mijn zoon met de chiwawa op zijn schoot hebben wij Nico's vriendin genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!