zondag 20 oktober 2013

elfenbanken



Een boswandeling, gezond voor lijf en geest.
Goeie lucht voor de longen dus diep ademhalen
Ook de nek blijft soepel, naar boven kijken in de hoop een eekhoorntje te zien
en ondertussen de grond in de gaten houden voor de diverse paddenstoelen


 
Ook de aardster ontbrak niet.
Weinig ster aan, zelfs geen sterallures.
Maar als je eens googeld dan zie je wel degelijk dat het sterren zijn
ik had alleen pech enkele onsterrige te vinden
  


Elfenbanken zijn er eveneens :-)




 
 Gezellig sloffen door de bladeren
maar het ritselen lukt beter met droge bladeren natuurlijk :-)


En zo steken we het brugje over naar een nieuwe week, overwerk jullie niet


24 opmerkingen:

  1. Dat was weer een heel mooi tochtje Ann..!!
    En nu maar lekker met de beentjes omhoog voor de buis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is zooo mooi, Antje, ...alleen de kaboutertjes ontbreken, maar die hadden jou wellicht in de gaten...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke wandeling zal dat geweest zijn .Prachtige foto's weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige boswandeling met mooie paddenstoelen en sterretjes voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om in deze tijd door het bos te slenteren en al het moois te bekijken...prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. rené vanoirbeek20 okt 2013, 21:35:00

    ...je bent een speurder(ster) Ann ben nog niet op zoek geweest naar elfenbankjes en zo meer het is mooi ...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  7. da's een heerlijk uit je geweest ann, lekker genieten, alleen van de geur al hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van boven, naar onder, van links, naar rechts, ..
    ik heb je blog uitermate goed bekeken, an!
    én genoten, natuurlijk! :-))

    maar overwerken, nee daar doen we niet aan me!
    over-genieten .. da's andere koek! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende herfstwandeling, heel knap in beeld gebracht ook, met zo nu en dan een streepje humor... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je een prachtige doorgang genomen naar de nieuwe week Ann .als je over zo,n bruggetje naar de nieuwe week gaat ja dan kan het begin al niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo'n wandeling kan je op de mooiste plaatsen brengen, maar elfenbankjes zag ik zelf nog nergens....het is een hele mooie wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie herfstwandeling, ik ruik bijna de omzetting naar compost vanaf mijn scherm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Ann je hebt elfenbanken gespot, je bent toch wel even lekker gaan zitten elven. ;-)
    En dat je nou net de pech had om onsterrige aardsterren te vinden, dat heb jij weer. Nah het was in ieder geval een gezonde wandeling, dat weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaat er boven een heerlijke herfstwandeling.
    Een voorjaarwandeling misschien. ;-)
    Hoe dan ook, de paddesteoelen zijn er weer, de bladeren verkleuren, en met een prachtig zonnetje.... wat wil je dan nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke wandeling in deze nieuwe week en genoten van alle herfstkleuren bij je
    Als 65+ kan ik me eigenlijk niet meer overwerken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's van een mooi bos en mooie paddenstoelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alleen die geuren al van de paddestoelen ! Heel mooie reportage en die weg daar :-) eerste foto , hou ik van !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi, mooi, mooi ! Je laat de Brielmeersen hier weer van hun schoonste kant zien, Fotorantje. Een paddenstoel met sterallures ben ik ook nog nooit tegen gekomen. Die aardster heeft ze alleszins niet.
    't Is pas maandag en ik ben al overwerkt.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige herfst wandeling
    je hebt je ogen goed de kost gegeven
    wat een plaatjes prachtig
    Een groetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi wandelen in de Brielmeersen An...

    en zo'n bruggetje, kon ik goed gebruiken ..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo'n herfstwandeling wil ik ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zie jij toch altijd leuke dingen Anneke,
    Die collage met die verschillende paddenstoelen is
    toch een lust voor het oog!! Ook je aardster is echt een aardster.
    Het poortje van de laatste foto is een geweldige mooi afsluiter.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ziet er een heel mooi bos uit. Ik wil met Vinyl ook eens in het bos wandelen, maar mijn vrouw waarschuwt dat het bos hier in Oostende de verblijfplaats is van heel wat criminelen en vluchtelingen. Het is er gevaarlijk.

    OT: vinyl luistert idd heel goed, wij hebben geen klagen.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!