woensdag 22 oktober 2014

aardster en ander gezwam



aardster

geweizwam


stuifzwam





21 opmerkingen:

  1. Goh..., Antje... natuurKunst... ! Prachtig, door jou (!), vastgelegd !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou an, je hebt lekker op je knietjes gezeten mooi joh, genieten zal ik maar zeggen met hoofdletter G,
    wowwww, heerlijk:-)

    OT. j e antispam code is haast niet te lezen, vandaag geef ik je nog een reactie, maar dan stop ik er mee, het is een onneembare vesting :-(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai is het zo erg gesteld met die code, k zal ze nog eens uitschakelen binnenkort en hopen dat de spam dan niet domineert

      Verwijderen
  3. Ik zal ook blij zijn als je dat ding uitschakelde Ann , het is geen doen. Nee dan je gezwam...dat is oas mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die kleine en grotere stoeltjes in de herfst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n mooie exemplaren te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't zijn echt wel speciallekes die jij tegengekomen bent, an!

    én zo mooi vastgelegd ook! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al dat gezwam hier...!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zwammen, wat een foto's ook rantje! Wow, hier mag je beslist heel fier op zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige reeks macros Antje!!! hiervoor ben je wel op de buik moeten gaan liggen, maar het resultaat is schitterend!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zwam, zwammer, zwamst.
    Heel mooi gezwam, Fotorantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, dit is echt puur natuur, stuk voor stuk prachtige herfstfoto's, bij die laatste vind ik het heel mooi dat het blad er nog net op ligt!
    Een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Mooi de foto's van de paddenstoelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gezwam en zwam jij maar lekker door....dat is genieten hier !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gezwam en die aardster heb ik nog nooit in het echt gezien. Zwam jij maar lekker verder maar pas op voor de benen en de gewrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig zeg echt heel mooi geworden de natuur heerlijk dicht bij ons brengen heel knap gedaan zo
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier hou ik erg van.
    ik heb dan ook weer genoten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi!
    Ben hier gisteren ook zwammen aan het fotograferen geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!