vrijdag 31 oktober 2014

er dwars doorheen





                        forceren, gewoon verder doen, er dwars doorheen gaan
                        doen alsof er niks aan de hand is
                        weten dat er ergere dingen zijn, weten dat zelfbeklag er niks aan veranderd
                        niks helpt momenteel om de oververmoeidheid van de laatste weken te dwarsbomen
                        cvs/me laat zich weer eens goed opvallen
                        t blijft iets vreemd
                        oververmoeid zijn, uitgeput zijn zelfs al doe je eigenlijk weinig
                        s morgens opstaan en er uit zien en je voelen
                        alsof het hoog dringend is dat je gaat slapen na drie weken dag en nacht feesten
                            (niet dat ik weet hoe dat er zou uitzien, zo'n feestbeest ben ik nooit geweest :-) )
                        Blijven lachen (nog net niet groen) vraagt veel energie
                        net zoals iets zeggen, een mini wandeling (maar we zetten door in stilte ;-) ),...
                        t is doseren tegen de sterren op
                        Bij deze sorry:  (kweet wel dat dat niet moet, ik heb begripvolle volgers, maar toch...)
                        - aan de bloggers voor mijn reacties die soms wat 'lauw' klinken
                        - aan de lotgenootjes op de gesloten fb groep, m'n steun laat veel te wensen over momenteel
                          en in het bijzonder aan diegene die bovenop ons ziekte met andere monsters te kampen 
                          hebben
                          (en dan durf ik nog te klagen, maar ook dat moet kunnen zo nu en dan, dat maakt terug 
                          ruimte om anderen te steunen)
                        - idem voor de andere vrienden die het moeilijk hebben
                        - aan de fb-ers, voor mijn gebrek aan enthousiasme
                        ...

                        maar t zal allemaal wel weer beteren, doet het altijd...





23 opmerkingen:

  1. Rustig An an, niks forceren! T komt wel weer, zoals voorgaande keren het ook weer 'goed' kwam.
    Sterkte en beterschap, grtjs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap, soms kan het leven zwaar zijn of gewoon te druk. Bloggen is minder belangrijk dan je gezondheid.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stevige taal, ....duidelijke taal, ....boodschap is overgekomen.
    Geen sorry !!!!!!!!!!!!!!!!!!, en vergeet vooral de laatste zin niet....... !
    Stevige knuffel en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An.

    Geen sorry, niemand weet hoe iemand zich voelt, hoe de ander aan de andere kant van het toetsenbord worstelt met de gewoonste dingen van het leven.
    Pijn, vermoeidheid kan zo uitputtend zijn.
    Neem je tijd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vervelende vermoeidheid, je wil meer maar kan niet... dat is enorm frustrerend. Ik hoop dat het vlug weer beter met je gaat.
    Groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een vervelende kwaal An...

    ik wens je van harte beterschap toe..

    en een " sorry" hoeft echt niet..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief Rantje .Maak je niet druk om het bloggen en reageren ,denk aan jezelf en zeg zeker geen sorry want dat is nergens voor nodig !! Doe het rustig aan en ik hoop dat het binnenkort weer wat beter zal gaan ,zo akelig die vermoeidheid .Met een dikke knuff van mij .
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Antje-lief..., een virtuele arm om je schouder... 'k Kan niet veel meer op afstand, maar die is gemeend...
    En een kaarsje, voor jou, in een (ver) kapelletje...
    Lie(f)s, xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry hoeft echt niet meis, je snel beter voelen wel, dat hoop ik tenminste van harte voor je.
    Voor nu een dikke knuffel en op naar een mooi weekend, met goed doen wat goed voor je is, meer hoeft niet.
    Rust lekker uit, dat ga ik ook doen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die sorry hoeft echt niet An... k begrijp je maar al te goed... cvs is (om't in halloween-termen te zeggen) een vreemd spook... Hopelijk vertrekt het dit keer mee met de gekte en voel je je dra beter... In ieder geval een fijn en rustig weekend gewenst, grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. piep AN, zo eens ventileren doet eens goed en mag gerust, moet zelfs af en toe, want dat masker dat we soms dragen, weegt plots zo zwaar...dat het even af moet,...dit is ons seizoen niet, maar we komen er wel weer...knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieverd,
    er dwars doorheen, al moet het horizontaal,
    niks afdwingen, maar alles over je heen laten komen,

    neem je tijd, en luister naar je lichaam ,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'k Neem je álles kwalijk......NOT!
    zeg hé.. je verontschuldigen voor een ziekte??.. dat is gekkenwerk hoor.. niet meer doen!
    (de ellende van je afschrijven mag natuurlijk ALTIJD!)
    {{{{{knuffelll}}}}}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je je gevoelens wel kan uiten.
    Dat is een groot pluspunt en af en toe je gram halen is toch ook lekker.
    Dan blog je nog best veel, geweldig dat jij daar de weinige kracht die je hebt nog, nog kan opbrengen.
    Top en hou je haaks hè :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieverd, sorry ik wist niet hoe erg het met je gesteld was... maar mag ik je nu een riem onder het hart steken? Niet dat het veel helpt maar de positieve energie die ik jou toestuur misschien wel. Courage meid, blijven doorvechten en er hopelijk snel weer bovenop komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anneke, jij moet je hier voor niets of niemand excuseren! Niets moet! Alleen doen wat goed is voor jezelf. En de rest is momenteel bijzaak. Dikke knuffel meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ook dat je u zeker niet moet excuseren. Het moet bijzonder lastig voor je zijn. Sterkte, veel sterkte en dat je er gauw weer bovenop mag zijn. Dikke knuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik begrijp je volledig Anneke, hier in mijn buurt heb ik er ook zo eentje. Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geen excuses nodig! Dat vraagt ook energie van je en dat hoeft helemaal niet... Doe wat je kan en denk maar niet aan ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je mag klagen als je moe bent en je mag klagen als je oververmoeid bent.
    Dat een andere ergere dingen en ziektes hebt betekent niet dat je niet mag klagen.
    Op het moment dat je zelf niet lekker in je vel zit en de oververmoeidheid weer opspeelt
    dan mag je egoïstisch en zijn en aan jezelf denken ;-)
    Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik hoop dat het snel betert voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!