dinsdag 27 januari 2015

verwondering




 
Verwondering
is een lang woord
dat kort duurt
 



Het is even
een explosietje in je hoofd,
een uitbarstinkje van geluk,
een momentje van ruimtevaart
 



En je hebt er niets voor nodig.
Of toch wel:
een ogenblikje tijd
 
Geert De Kockere
 
 




Het vervolg van de Roger Raveelroute dus
een heerlijke wandeling vol verwondering en bewondering
om het mooie Machelen aan de leie









En zo'n tochtje moet je toch nadien vieren met een lekkere koffie in 'Het Verschrikkelijke Zoete Leven'




24 opmerkingen:

  1. zoals hier even verwonderd staan kijken naar het moois bij jou ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk dat..! :-)
    Ooh.. die eerste met dat kerkje weerspiegelend.. die heeft het voor mij.. maar de allereerste ook.. omdat ie zo goed bij die titel erboven past!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verwondering zou ik toch heel anders omschrijven dan 'slechts' een momentje!
    enfin, bij mij duurt het meestal héél wat langer dan dat. ;-))

    dit blog is daar een bewijs van, an!
    en jouw wandeling was dat vast ook! ; -))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend An, ik heb genoten van al dat moois...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooow an je hebt het juiste licht gevangen bij die kerk an,
    en dan zijn er mensen die zeggen, weinig kleur in de winter:-)
    wowowowowowow:-)
    jij hebt "alles" gevangen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet alleen verwondering, maar ook bewondering An..

    een prachtige reeks met mooie zachte tinten..

    en de bovenste foto vind ik wel heel bijzonder

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de practige zichten van de Roger Raveelroute blijven maar komen! Knap hoor. Foto 1 en 6 zijn toppers!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow An, met bewondering kijk ik naar foto 1. Super reflecties! Ja oké, al je foto's in deze serie zien er prachtig uit!
    Maar met een beetje verwondering kijk ik naar de laatste (zoete) foto, je weet je in ieder geval te verwennen na die heerlijke wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die explosieve eventjes waar je effe tijd voor moet nemen, de ogenblikken in de momenten...... wonderbaarlijk soms.
    En waar je tijd voor moet nemen is een bakkie koffie, al dan niet met lekkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eigenlijk moet het "bewondering" zijn Mooi ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geert fantastisch, Antje, jij ook... !
    En dan is er koffie...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Mooi, mooi de reflectie in het water.
    De waterkanten, echt prachtig genomen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na zo,n wandeling met jou mooie foto
    en ik denk dat het koud was....An.
    Heb je de koffie met lekkers dik verdiend,
    groetjes Christiene..........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is altijd weer mee-genieten van je leuke uitstapjes. Genieten van de kleine toffe dingen va nhet leven

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn weer prachtige spiegelfoto's.
    Ik heb je domweg gemist door een foutief linkje (fotorantje met d geschreven!).
    Met het juiste linkje kan ik hier eindelijk meegenieten.
    Vrolijke groetjes,
    Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De rust staalt uit je foto's en het licht is ook zo mooi ,dat zei ik van je vorig logje ook. Het spreekt me enorm aan. Maar het laatste plaatje spreekt me ook erg aan, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie wandelroute, heb vol ver-bewondering je foto's bekeken, de laatste met goesting ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik maak graag méér dan een ogenblikje tijd om deze foto's te bewonderen. Machelen aan de Leie op z'n mooist. In "Het Zoete Leven" behoor ik tot het vaste kliënteel.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zat al meteen vol verwondering te kijken naar die eerste foto... schitterend!!
    Prachtige beelden van je wandeling, wat is het toch mooi hè als we de tijd nemen om alles te bewonderen wat er rondom ons te zien is!
    En zo'n koffietje na een wandeling dat kan smaken, en die pralinetjes ook :-)
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk vervolg en lekker einde van je wandeling.
    Iets om te onthouden, om ooit zelf eens te gaan verkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Is een heerlijk rondje zo te zien maar ook je foto's zijn heel erg mooi.
    Weerspiegelingen, water, blauwe lucht en ook zon. Die kerk staat er ook
    prachtig op! En dat laatste tja........ ik schuif maar even aan hihi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend Ann ook de warme winterse kleuren maken me warm.
    Lekker zo'n mooie zoete afsluiting :)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!