woensdag 4 februari 2015

tremella mesenterica




gele trilzwam



20 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke zwam...
    Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige foto van deze voor mij onbekende zwam An...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van deze zwam nog nooit gehoord of gezien, maar wel mooi...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Lijkt mij zo'n 'jelly snoepje', Antje... 'k Zal 't best niet proberen...
    Mooie foto !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het opgezocht in Encarta: komt in Nederland algemeen, in België zeldzaam voor op droge loofhouttakken.
    Ik meen er ooit gezien te hebben met onze natuurvrienden. Dit is hier wel een hele mooie foto!
    Vrolijke groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog nooit gezien , is wel mooi en heel speciaal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog nooit gezien, wel héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi opvallend zwammetje is dat hè.. heb die toch ook al wel een paar keer op m'n blog gehad, in de bossen rond Waalwijk zie je ze best veel.
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kunstwerk, an! :-))

    als dat geen zomers kleurke is! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit vrolijke zwammetje lijkt wel oortjes te hebben, zodat ie beter naar ons gezwam kan luisteren.
    Pracht plaat An!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi zomerse kleur en dat nu !! Super Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Wat een mooie foto van deze bijzondere zwam.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De natuur creeert toch wel de mooiste kunstwerken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken het beest niet, maar het is wel een mooie en bijzonder merkwaardige foto.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een felgeel zwammetje dat zich vormt op een stam...de natuur is toch mooi hè. Een prachtige foto!!
    Ik heb weer genoten van bij te kijken op je blog, je maakt schitterende foto's!
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto van deze gele trilzwam.
    ik heb ze dit jaar nog niet gezien helaas.
    Heel mooi scherp en mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig! ik kwam ooit ook een trilzwam tegen, maar :-( mijn foto was niet scherp. ik vind close ups zeer moeilijk, maar deze is echt geslaagd!
    ,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gele trilzwam, had ik nog nooit van gehoord.

    OT: je hebt een punt, die Londense moderne gebouwen missen inderdaad wat ziel en karakter. Zeker als je ze los uit de context gaat fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. weer iets bijgeleerd vandaag ;-) Hoe de natuur zo betoverend mooi kan zijn !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!