zondag 5 juni 2016

spelevaren







20 opmerkingen:

  1. Je hebt er zelf volgens mij veel plezier aan gehad An
    Geweldig bedacht! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast mijn jongste kleinzoontje heb jij de grootste lach op mijn gezicht gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaaa... !
    Da's een halve dag 'spelen', Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) anneke...... wat heb je nou weer gedaan :-) in het sop laten vallen :-)
    rap afspoelen en slagroom erop hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi , hoe leuk alweer :-)
    Je bent me der toch eentje hoor An <3
    liefs
    Nikita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je er toch steeds op.
    Dit is weer geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is lekker spelevaren zo...!!
    Goede start van de nieuwe week An..!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Hoe kom je er op iedere keer weer, zo waanzinnig leuk.
    Super An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. An©.....prachtige foto,s Top!!
    wens je een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij het zien van foto in schiet ik al spontaan in de lach! An, wat doe je dit meesterlijk wat een fantasie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig wat heb jij een fantasie
    Heerlijk en fantastisch uitgebeeld
    Hoe bedenk je het ????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mo zeg An!!! Schitterend gedaan!!! Ik ben sprakeloos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig weer, raakt die rijke fantasie van jou nooit eens uitgeput?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel knap gedaan An

    je hebt er beslist veel plezier bij gehad.

    en spelevaren mogen die ook wel eens

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je weer mooi in beeld gebracht An.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een ongelooflijk mooi (en lekker) bootje, an! :-))

    dit heb je prachtig uitgevoerd! het klopt tot in de puntjes! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had ik nog nooit gezien, een varende aardbei. Superleuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Spelvaren in een aardbeibootje!!o zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!