woensdag 11 januari 2017

tussendoortje



Mimi's koffiehuis,Boterstraat, Ieper


17 opmerkingen:

  1. in Deinze op de markt weet ik ook zo een heerlijk koffiehuis. Ik was er eens met een vriendin die van lekkers houdt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie van die 'tussendoortjes' en je hoeft geen enkele andere maaltijd meer te eten op een dag. :-) Maar het ziet er verrukkulluk uit! :-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit en ook nog
    eens erg mooi opgediend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een lekker uitziend tussendoortje voor echte smulpapen... :-)
    Goed gedaan An.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jawadde dadde...
    Antje, toch..., mmm...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zou ik niet afslaan An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker An, dat doe je goed, jezelf in de watten leggen :-) toppperde pop
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo heeee...............
    ziet dit er ff lekker uit!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. An jij weet de plekjes wel te vinden
    voor een tussendoortjes daar gaan we voor
    ziet er zo lekker uit!!
    winters groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. och dat zit er fantastisch uit!
    Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JAMMMMM dat lust ik ook wel... heerlijk Antje!!
    Lieve groetjes Annna :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi om zien en lekker om op te eten en te drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ante, wat lekker! Heb je dit allemaal zelf opgepeuzeld (-: Ik zou een suiker-attack krijgen maar ik vind het fijn dat je jezelf zo verwend. Mijn opa zei altijd: zorg goed voor je dondertje want je zieltje zit erin.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lijkt mij een stevig tussendoortje toch.
    Santé!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!