woensdag 15 maart 2017

romantisch...


...en ze geuren zo lekker deze Viburnum



19 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel of er vorig jaar heel veel van deze prachtige struikjes zijn aangeplant, want je ziet ze dit voorjaar echt óveral.. en ook op de blogs! :-) Maar zulke mooie foto's als deze kun je niet genoeg zien natuurlijk! :-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier staan ze ook al mooi in bloei. Heerlijk deze geur. Mooie foto heb je genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen en kleuren jammer dat ik ze hier niet ruiken kan.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel erg mooi !
    Heerlijk,dat geleidelijk alles
    weer in bloei komt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt iets voor in de tuin omdat die winterhard zijn...

    prachtige foto An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi je ruikt ze haast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'k Kan ze bijna ruiken, Antje.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze lieve zachte blommetjes mooi vastgelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ze ruiken zoals jij ze op de foto hebt gezet, dan moeten ze inderdaad wel heel erg lekker geuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Virburnum Ferreri. Ik noem ze altijd Ferrari (-: Zo wonderlijk hoe de bloemetjes tussen de bladerloze takken bloeien. Terwijl alles rondom nog kaal is. Net als de Helleborus. Het geeft hoop. Elke knopje waardeer ik.
    Vandaag was een heerlijke dag om buiten te zijn.
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Heel lief ♥
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo mooi , ik droom dat ik ze ruik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Heel mooi An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil een geurscherm! :-) Mooi roze, zacht en teer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zooo.... deze kleine bloemetjes heb je er anders heel groots weten te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een heel mooie roze viburnum!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!