zondag 7 mei 2017

in het museum




zaal 1




zaal 2




ondertussen in zaal 1





22 opmerkingen:

  1. Daar is toch een en ander te zien, Antje ! Mooi foto-verhaal !
    Bij de eerste foto/eerste blik dacht ik -> de 'bubbels' staan klaar, hahaaa... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel aparte vitrinekasten.. maar blijkbaar ook niet 'inbreker-veilig'.. :-)
    Hehe.. weer genoten hoor!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) helemaal mooi weer An, er is op Pinterest een site waar al dit soort minifiguurtjes een grote rol spelen, daar zou je ook nog inspiratie op kunnen doen :-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ken ik niet Dien, en bewust probeer ik geen zo'n sites te bekijken anders wordt het al vlug nabootsen, k denk dat er sowieso soms al gelijkaardige onderwerpen passeren
      maar als ik eens totaal niks meer kan verzinnen ga ik wel eens op zoek gaan :-)

      Verwijderen
  4. hoe kom je er op vraag ik me elke keer weer af . Zo goed en mooi elke keer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe blijf je erop komen An, zo een rijke en levendige fantasie, lijkt wel onuitputtelijk, schitterend gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super weer gedaan An.
    Het blijft leuk om te zien wat je steeds weer verzint.
    Echt knap hoe je het steeds maakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig wat doe je dit heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een leuk uitgewerkt thema An

    prettige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het weer knap bedacht An, echt super....!!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel verhaal ! Mooi in elkaar gestoken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit weer zo fantastisch. Knap hoe je deze taferelen realiseert en vervolgens op de foto vastlegt. Blijf dit vooral doen, ik kijk mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weergaloos! Ongelofelijk hoe knap je dit verzonnen en in beeld hebt gebracht. De dief is gearresteerd, een pak van mijn hart (-:
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De foto's van dichtbij zijn het beste.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi beeldverhaal.
    Echt weer geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe verzin je het... werkelijk schitterend gedaan, Anneke!
    Lieve geniet groetjes van Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Interessant museum. Veel te zien precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whahahahah.... mens!!! Hoe verzin je het steeds weer.
    Werkelijk magnifiek :-))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend An ! Steeds weer opnieuw kom je met een knotsgek idee af :-)
    Laat ze maar komen, die super originele miniatuurtjes, ik geniet hier echt van :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!