dinsdag 22 augustus 2017

synchroon of niet synchroon




We zwemmen meteen terug met de deur in huis voor het vervolg van de triatlon





Er werd vol overgave gezwommen en gestreden


Mijn sportbijdrage was het proberen afdrukken bij synchrone armen :-)
en dat bleek nog lastiger dan het zwemmen zelf








Na de bijna 2 km zwemmen was het spurten naar de fietsen






Zoek daar maar de jouwe uit...




Ze deden een rondje op de Markt om daarna te vertrekken voor hun 90 km
en toen vertrok ik naar huis
Voor hun aansluitende 21 km lopen ben ik niet meer terug geweest, ik was te moe :-))
Badmuts, helm, en alle hoofddeksels af voor al deze dames en heren!






17 opmerkingen:

  1. Ik heb meteen mijn badmuts afgenomen uit respect voor deze atleten. Zelf ben ik niet gaan kijken. Ik was het wel van plan, maar ik ben het helemaal vergeten. Foei voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet eens wezen kijken? en ik maar denken dat je zelf meezwom! :-PPP

      Verwijderen
  2. Echt een hele knappe prestatie dat ze leveren hè, zoveel diciplines en allemaal even zwaar hehe. Je had er dan toch minstens eentje die mooi synchroon was, dus jouw missie was ook geslaagd!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk van de sporters en van jou met de mooie foto's...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een bijzonder knap verslag An

    bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is niet te onderschatten, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja....wat een prestatie hè ?
    Maar voor jou ook...!!
    Mooie serie geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk een prachtige reeks, Antje!
    Heel mooi verslag...
    Lieve groetjes, Anna 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. synchroon of niet synchroon
    Ze moeten snel snel!
    Mooi om te zien An
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sportreportage, een Pro zou het niet beter kunnen, heel gaaf werk An!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig sportief en mooi om te zien
    je hebt mooi in beeld gebracht An en dat is kunst!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's en ja ze doen het maar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi verslag van de triatlon. Ik vind het van die dames en heren al een hele prestatie dat ze dit volhouden tot het bittere einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Respect voor deze atleten. Als ik 1/3 marathon zou kunnen lopen , dan zou ik al heeel tevreden zijn :-) Mooie & sportieve foto's heb je hier !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Noeste arbeid en dan nog synchroon? Nee toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat je mooie foto's kon maken van die zwemmers. Dat is niet zo gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!