donderdag 12 oktober 2017

blikopeners
















27 opmerkingen:

  1. Kunst,geweldig weer An.Hoop dat je snel van de pijn af bent Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg je het toch voor elkaar? Geweldig en dat terwijl je je helemaal niet lekker voelt.
    Petje af voor je doorzettingsvermogen en natuurlijk voor je miniatuur kunst! Ik geniet er weer volop van.
    Beterschap An, grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An.

    Super hoe je dit hebt bedacht en vorm hebt gegeven An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoe je dit heb gedaan met die manneke's. Hoop dat jij je snel ook beter voelt. Dit waren in elk geval weer mooie blikvangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjolein vh plein12 okt 2017, 11:34:00

    Ondanks je ziekte trek je weer een blik vol fantasie open.
    Top

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echte blikvangers zijn dit An

    knap bedacht en perfect gedaan

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fantastische vinding weer An, geweldig hoe je het weer voor elkaar hebt gekregen:-)
    hoe vaak zijn ze erin gevallen ?


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zwaar werk voor die kleine kerels! Ik lever altijd al zo'n strijd met de kleine blikjes tomatenketchup (-:
    Echt, ik vind het een wonder hoe je het elke keer weer weet te verzinnen en fotograferen. Als er een prijs voor zou bestaan, kreeg jij 'm van mij ♥
    Nog geen fut om buiten foto's te maken?
    Lieve groet en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. enkel nog maar even voor een boodschap buiten geweest
      misschien morgen eens proberen of ik wat langer kan
      de pijn heeft mij zo afgemat, maar dit gaat voorbij dus ik moet geduld hebben :-)

      Verwijderen
  9. Weer geweldig !
    En zo te zien een hele klus.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks alle narigheid toch weer mooie plaatjes, met hardwerkende mannetjes...!
    Super An...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Boa tarde, excelente criatividade, as fotos estão com tudo para serem apreciadas, são belas.
    Continuação de boa semana,
    AG

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer heel knap gemaakt An.
    Hoop dat je gauw van de pijn af bent!
    Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een blik tomaten puree is anders dan een blikje bier op maken.... vraag maar aan die mannekes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gevonden weer, Antje !
    Mijn 'blik' open je ook !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is hard werken voor deze kleine mannen!
    prachtig in beeld......An!
    goed dat je zo,n fijne hulp krijgt.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pfff ! Wat een karwei ! Blikopener, da's geen beroep voor doetjes hoor !
    Fantastisch gedaan alweer, Fotorantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je weer creatief bezig geweest. Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het beweegt al voor mijn ogen! Wat is dit prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit noem ik 'creatieve fotografie kunst' ! Ik heb een enorme bewondering voor je creatieve ideetjes ;-) Doe zo verder An, ik ben nu al benieuwd naar je volgende ideetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pfff... dat ziet er zwaar werk uit zeg, weer schitterend gedaan An, echt uit de kunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n mannetje kan ik wel gebruiken ,want ik krijg de blikjes ook niet altijd open!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vraag me af hoe jij die poppetjes tot dit kan bewegen.
    Zijn ze zo buigzaam???? Zal mijn ega ook eens wat leniger maken whahahahahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi.. jij hebt je toch nog een béétje kunnen vermaken tijdens je verplichte binnenzitten hè! :-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!