vrijdag 15 december 2017

sneeuw/ijssculptuur






21 opmerkingen:

  1. Het is te hopen dat hij die blok niet op zijn hoofd krijgt, weer knap An.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr.. hij mag wel oppassen zo in z'n blote bast.. anders kan ie straks naast me komen liggen..!
    (mag wel hoor.. van mij dan hahaha denk dat vriendlief het er niet mee eens zou zijn hahaha)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met deze foto overtref je jezelf. Ongelofelijk! En ook nog actueel met de ijssculpturen die tentoon worden gesteld. Ik weet nu al dat ik die van jou het mooist vind.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig uitgewekt idee An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Mooi hoe je steeds weer tot iets creatiefs komt.
    Super gedaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *S*c*h*i*t*t*e*r*e*n*d*, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super....!!
    Wel koud zo in zijn blote bast... :-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere vent zo in de kou.
    Weer erg leuk gedaan.

    Fijn weekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig gewoon ;-)
    Waar haal jij al die figuurtjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schot in de roos fotorantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat mannetje gaat nog veel werk hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het krijgt al enige vorm. Het wordt vast een mooi kunstwerk. Ik vraag me af of dat ijshakkertje geen kou heeft ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een stoere bink in zijn blote bast.........
    zo leuk An,wel koud.
    Wens je een heel mooi weekend!
    Groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waar heb je die lekkere vent gevonden An,geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!