dinsdag 20 februari 2018

bliksemschicht




Daar was hij nog eens, de knappe Putter
maar eigenlijk was ik op zoek naar de IJsvogel
twee weken geleden had ik nog in de Brielmeersen een fluoblauwe bliksemschicht zien passeren,
en dat was het dan
na nog wat zoeken langs beekjes en de vijver kon ik hem niet meer vinden
Sindsdien zoek ik constant naar fluoblauw, maar helaas...


Een sijsje of zoiets kreeg ik wel nog te zien
al vliegen die razensdnel de bomen in als ze iets horen

en wie wil een ijsvogel als het roodborstje je zo mooi aankijkt :-)







12 opmerkingen:

  1. :-) nou die komt vást nog weleens hoor An, voorlopig heb je hier wel prachtige bjoeties kunnen schieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's , Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben héél benieuwd of je dié nog eens te pakken kunt krijgen.. die ijsvogel. Heb er hier in Rotterdam ook weleens eentje gezien.. een blauw/oranje flits en wég was ie! Op vakantie in Frankrijk idem dito.. terwijl ie daar élke ochtend en avond op ongeveer dezelfde tijd over de rivier richting het watervalletje vloog, dus ik wist wanneer ie ongeveer langs kwam.. niet te doen gewoon, die beestjes! Maar dat zijn sijsjes, putters en roodborstjes voor mij ook al niet hoor hahahaaa! en die heb jij er toch maar weer mooi op!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb je al mooi vast kunnen leggen...!
    En de ijsvogel verrast je vast nog wel een keertje.
    Mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi hoe jij de vogeltjes kunt fotograferen ....super !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super mooie foto's van deze mooie vogeltjes.
    Prachtig staan ze erop.
    Mooi van kleur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is net zo hard genieten van je vogelserie als een ijsvogeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt deze vogeltjes weer op hun allermooist in beeld gebracht, Fotorantje. Ik wist niet dat er in de Brielmeersen ook ijsvogeltjes zaten. Ik zou er dolgraag ééntje zien, want ik heb nog nooit een ijsvogeltje in levende lijve gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow !
    En wat heeft de putter toch mooie kleurtjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kunt niet alles hebben An

    maar vroeg of laat komt hij in je vizier

    knappe foto's

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die putter is een prachtvogel. Je bent heel goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je moet wel een vertrouwde aantrekkingskracht uitstralen om die vogeltjes zo rustig te houden :-) De laatste foto is echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!