fffewww veel te warm hé, heel vermoeiend
Belangrijk is goed te drinken, maar altijd gewoon water gaat vervelen,
en gesuikerde dranken zijn ongezond
Ik brouw dan maar zelf wat 😋
Water, munt, wat citroen, eventueel andere kruiden, heel veel combinaties mogelijk.
Probeer jullie koel en rustig te houden in deze hitte