woensdag 18 oktober 2017

onbewust



Dan loop je in de supermarkt en denkt je onderbewustzijn 'hmm daar kan ik vast nog iets mee doen'
'Er zal wel een minietje zijn die de ribbels in de chips maakt'
Maar chips kopen is echt geen goed idee,
dat zorgt alleen maar voor 'ribbels' (lees: vetrolletjes) bij jezelf
Verslavend zijn ze!
De mens die kan stoppen na één chipke te eten moet vast nog geboren worden
Maar dat idee was er dus, dat daar wel een foto kon van gemaakt worden
en zo belandt een zakje chips 'onbewust' in je boodschappenmandje,
probeer je thuisgekomen fotografisch van alles uit maar veel spectaculairs brengt het niet
En dan zit je daar, een beetje beteuterd, onbewust, met een zakje chips voor je neus...
Overbodig te vertellen dat het bewuste zakje nooit de kast heeft gezien...

;-) 





25 opmerkingen:

  1. Hahaha geweldig, stoppen na 1 chipje kan ik ook niet maar met een grote zak kom ik een week toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha..... ja dat is waar, die zakjes kun je beter niet kopen.
    Maar jij hebt het gebruikt voor een goed doel en mooie foto...!!
    Dan kan het wel.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er aan beginnen is makkelijk, maar stoppen..A

    dit leverde wel een leuke foto op

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geprobeerd, Antje ! Of zie mijn (brede glimlach) *hahaaa*... ?!
    Lie(f)s.
    @Blij dat je weer (even!) op de baan bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha, 1 chipje, dat gaat toch niet!? Maar het mini-mannetje heeft ze wel prima geribbeld. T is een hele dagtaak, maar goed werk van de fotografe en het mannetje!
    Beterschap An, grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Toch leuk dat harkende figuurtje die de ribbels in de chips maakt.
    Tja, ophouden met iets lekkers, is zo moeilijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer ongelooflijk gedacht 😅 maar ..... waar is het zakje chips nu weer gebleven ???
    Liefs,
    Nikita xXxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer ongelooflijk bedacht 😅 maar ..... waar is het zakje chips nu weer gebleven ???
    Liefs,
    Nikita xXxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whahaahahha, jawel An, streng zijn voor je zelf, een bakje nemen dat vol doen en dan zeggen méér neem ik niet, met chips en nootjes en dropjes kan ik dat l, mar met kaasvlinders.. ben ik een ramp, en jij bent een rasartiest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk weet ik nu,hoe die ribbels ontstaan.
    HiHiHi.
    En ik hoef niet te vragen,of ze lekker waren.


    Groetjes Ans

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihhi, leuk plaatje weer, maar ik eet zelden of nooit chips al kan ik het wel hebben zoals vele zeggen maar ik kan helaas niet tegen alles wat soms best lekker is. En dat zien hen niet aan mijn buitenkant. En dan laat je het wel uit je kop om chips te kopen. Maar zoals Ans al schreef;) in een reactie weet ik nu ook hoe zij (de ribbels) gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha: je bent gezwicht voor het lekkers. En ik geef je groot gelijk, hoor An. Als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet (-: Zo'n zak kan je ook maar beter meteen leegeten, dan heb je het maar weer gehad (-:
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig wat je met chips kan don behalve opeten.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De bedoeling was goed en het levert een mooi plaatje op ,maar de verleiding was te groot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is weer zo'n logje om je duimen en vingers van af te likken! En nog vol humor met je zakje chips dat de kast niet zag! Zou hier ook zo zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aaah die chips... niet te versmaden maar wat jij ermee doet dat is kunst! Niet beteuterd kijken hoor... en niet schuldig ook. Het is mooie en ze waren lekker. That's it ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was het proberen waard
    Ik zou er ook niet vanaf kunnen blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nee whaaaaaahahahahahahaha.......... echt geniaal!!
    Ik vind dat er niks mis met deze foto want hij 'harkt' de ribbels.
    En ik geloof direct dat dit zakje chips de kast niet gehaald heeft hahahahahaha.....
    Echt geweldig :-))))))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo,n schipje kan toch geen kwaad....
    ze worden zorgvuldig van het zout ontdaan.
    leuk An!!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu ze zo netjes "geharkt" waren, denk ik dat ze wel zullen gesmaakt hebben, die chips.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. en zo heb je een prachtig excuus om chips te kopen natuurlijk :-) Het is voor de fotografie ! grinnik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Chips zijn uitgevonden om als graasvoer te dienen.. ze lijken licht en smaken lekker en je kunt gewoon niet stoppen met eten hè. Maar zoals met weed die sommige mensen voor medicinale doeleinden roken, is dit zakje chips gekocht voor kunstige.. en dan mág het! :-)))
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben daar echt wel mee gestopt. 22 kg geleden

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!