maandag 21 januari 2013

schuiven


Photobucket


Als de poedersuiker uit de hemel valt
dan trek ik m'n minst elegante schoeisel aan en dan,
ja dan laat ik me schuiven :-)


Photobucket


Gelukkig werd het niet echt schuiven
en ging ik niet uit de bocht.


Photobucket


Het werd een wandeling langs de Leie


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

En toen kroop ik weer in m'n holletje

Photobucket

Hou jullie warm lieve kijkbuiskinderen

23 opmerkingen:

  1. Arm schaap...gelukkig heeft hij een dikke jas aan.
    Prachtig hè,zo'n witte wereld.Ik zag je helemaal in het holletje kruipen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent er toch wel weer uit gekropen hoop ik,nou dat was geen klein ommetje ,heerlijke winterse foto,s heeft het opgeleverd .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iet uit de bocht wel heel dichtbij !! Mooi Grts willy duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was wel een heel mooi tochtje en helemaal met die stevige stappers.
    Die waren ook nog wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ann , niet uit de bocht gaan ! Minst elegante schoenen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En heb je die poedersuiker ook geproefd?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had je stevige schuivers wel nodig An.
    Inmiddels is hier ook wat cm's sneeuw gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar goed dat je niet uit de bocht bent gegaan. Je hebt er trouwens schitterende plaatjes geschoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het mooie van de winterstilte, Antje...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gelukkig had je stevige stappers aan ,want het leek me toch geen klein ommetje dat je maakte!Wel een mooi ommetje. Het is echt oppassen geblazen als je nu gaat wandelen.Sommige plaatsen zijn erg glad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto`s
    Hier is nu veel gevallen maar het sneeuwde de hele dag,
    Hopelijk vanaf morgen droog zodat ik er ook op uit kan gaan.
    Een heerlijk winters sfeervolle wandeling Ann

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige foto's, echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. elegant of niet, als ze maar warm en droog zijn! :-))

    gelukkig heb je geen slippertjes en uitschuivers gemaakt, an, maar wel heerlijke winterplaatjes! l-))



    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waar jij de courage vandaan haalt om dit barre weer te doorstaan is me een raadsel rantje, maar ik ben er wel blij om want zo kan ik van je schitterende sneeuwreportages genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. kijkbuiskinderen :o) tja....hahaha
    gelukkig maakte je geen slippertjes of ik moest nog harder lachen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De volgende keer de langlauf latten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. kijkbuiskindereren...

    ik voel me hier een beetje in fabeltjesland An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ijskoude foto's, Fotorantje. Maar wel erg mooi.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha An,hier heb je wel een stukje voor moeten schuiven
    maar zo heb ook mooie winterplaatjes ze zijn uit de kunst.
    Ik zou zeggen hou het warm mama Lou....
    maar dat is weer een ander program.
    Winter groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Iedereen die zich nu om de elegantie van z'n schoenen bekommert is compleet gek! :-)
    Prachtige plaatjes schoot je..die met het bootje en het schaap zijn m'n favorieten in deze reeks..maar die met die rivierbocht met het kerkje daarachter is ook echt heel mooi!
    Kom nou maar weer uit dat holletje..het lijkt me niet echt een warm! :-)))
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie witte wereld...
    ik moet nog op pad, ben nog niet geweest, maar ik denk
    dat ik tot het weekend de tijd hebt..
    Mooie blog...mooie plekkies daar land de Leie..

    Gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi geheel, woord en beeld, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterend idee die leiewandeling, het is er duidelijk heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!