donderdag 31 december 2015

dromen die je vergezellen




k Wens jullie voor dit nieuwe jaar
meer geluksmomenten als sterren aan de hemel,
dat dromen en hoop je mogen vergezellen,
een troostende knuffel die pijn en verdriet verzacht.
Laat iedere stap die je zet zuiver en liefdevol zijn.
Wanneer er alleen maar duisternis is
wens ik je iemand die een waakvlammetje voor je aansteekt.
Laat positiviteit, kracht en doorzetting
je metgezel zijn in moeilijke tijden



Een formidastisch sprankelend gezond nieuw jaar



21 opmerkingen:

  1. Wat kan ik daar nog aan toevoegen, Antje ?!
    Vreugde, om de meest eenvoudige dingen, zoveel keren per dag, telkens opnieuw... !
    Van harte, een gezond, gelukkig 2016 !
    Dank voor vééééél !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een heel mooi, gelukkig en vooral gezond 2016 lieve An, en dat we nog veel mogen genieten van e mooie blog xxxxxxxxxxxxxxxx
    liefs
    Nikita xx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An.

    Mooie foto An.
    Ik wens jou vele dagen toe die mooi, leuk en gezellig zijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor alle lieve wensen.
    Ik stuur er met liefde aan je terug.

    Ik wens je kriebels in je buik
    Engeltjes op je schoot
    Kaboutertjes in de keuken
    Knuffels in je bed
    Eendjes in je bad
    Roze olifantjes op het behang
    Maar vooral een fantastisch,
    gezond en schitterend Nieuwjaar

    xxx M.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor u de allerbeste wensen! Geef er volgend jaar maar terug een lap op met je mooie foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet het afgelopen jaar
    trek uw handen uit het haar
    Want nu gaat het beginnen
    In 2016 zullen we wel winnen
    Gezondheid, liefde en geluk,
    Je zal zien onze hoop kan niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige wens Rantje .Ik wens jou ook alle goeds in 2016
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prettige jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2016 gewenst An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en wijze woorden An van het roodborstje. Ik wens je een mooie jaarwisseling. grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie foto vergezeld van een prachtige wens.
    Ik wens jou en allen die lief zijn ook een heel gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jullie ook een rustige maar gezellige jaarwisseling met heel veel goeds
    voor 2016!
    Mooi roodborstje geplaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jullie een voorspoedig ,gezond en een gelukkig jaar gewenst Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wens ik jou ook Ann. Een supercalifracilisticexpialidosius nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Piep
    Wat mooi gezegd meid
    Voor jou ook een jaar met veel fotoplezier
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij ook heen heel gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil je een gezond, warm, liefdevol 2016 toewensen.
    En dat je vele roodborstjes, eekhoorntjes, paddenstoelen en wat al niet meer op je pad mag vinden om van te genieten.
    Maak er wat moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi vogeltje. Gelukkig Nieuw Jaar.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank je wel voor je mooie wens Anneke,

    ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi en liefdevol 2016.
    Dat we ook in dit nieuwe jaar weer van vele momenten van elkaar kunnen en mogen genieten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve An,
    Met een foto van een roodborstje doe je me áltijd plezier. En dan nog zo'n sprankelend versje erbij... Voor jou en al je dierbaren de beste wensen voor 2016. Dat het maar een warm, liefdevol en inspirerend jaar mag worden!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel voor je mooie wens en al je bezoekjes aan mijn blog! Voor jou een heel mooi 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je een mooi jaar tegemoet gaat en dat we tenminste een dagje samen kunnen doorbrengen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!