vrijdag 8 juni 2018

gondel...


… op sleeptouw




23 opmerkingen:

  1. Hoi An.

    Hoe verzin je het iedere keer weer.
    Super is dit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als Label/tags schreef je onzin?? Niet mee eens hoor. Want soms moet je elkaar ook op sleeptouw nemen om verder te kunnen. Dat zag ik in jou mooie fotografie en mini kunst. Groetjes, Tine en ook wens ik je een heerlijke weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yeahhh, van de bovenste plank is dit weer humor :-) "love it "

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An, ik lig in een deuk voor mijn scherm! Waar haal je het toch altijd vandaan? Je bent een ware kunstenaar met kleine mensjes en de verhalen die je verzint.
    Geweldig en ook een geweldig weekend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig
    Hoe kom je er op
    Ik denk dat ik fantasie heb, maar de jouwe is SUPERGROOT en FANTASTISCH ORIGINEEL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan en weer zo mooi...!!
    Fijn weekend An.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh.. dat is een stevige sleep.. in de haven van Rotterdam?? ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog zo een juweeltje An !
    schitterend hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitteren Antje!!
    Knap hoor en zeer leuk...
    Lieve weekend groetjes van Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha....schitterend weer! De combinatie van materialen om die tafereeltjes te creëren is heel geslaagd. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is weer geweldig mooi! Zo knap geregisseerd ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Anneke lief jij en je mannetjes verdienen een gouden medaille .... super weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in één woord: schitterend" An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel mooi An. Gondel in Venetie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De mini-mensjes blijven mij verbazen, Fotorantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt niet te geloven hahahaha....
    Ik zou zoiets nooit kunnne verzinnen maar jij blijft bezig.
    wat een inspiratie zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!