woensdag 24 juli 2019

sunflower in the morning




Sunflower in the morning
Standing in the garden
All before you wake

No power can compel you
Out into the daylight
Let that evil wait


Strange thought upon the pillow:
What day demands a date?”
Well I don’t know

Sunflower in the evening
Standing in the garden
Taking up that space


No power can compel me
Back into the daylight
Let that evil wait

Strange thought upon the pillow:
“What day demands a date?”
Well I don’t know

Vampire Weekend


Een date met de zonnebloemen zie ik altijd wel zitten, gelijk welke dag ;-)



13 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn kriebelbeestjes. Ja,een date met een zonnebloem zie ik ook wel zitten want ze zijn altijd zo mooi om te zien en zeker ook jij hebt hen in het zonnetje gezet. Wat zullen zij het ook warm hebben vandaag. Zij hebben geen hoed om zich tegen de felle zon te beschermen .Ik schreef ook eens wat woorden over hen. Die heb je vast eens gemist. Ben benieuwd hoe je deze woorden vindt. https://tinedejong.blogspot.com/2016/09/zonnebloemen-helianthus-annuus.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zie.. met een blauwe lucht erboven zien ze er nog veel mooier uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, die kleuren, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An.

    Geweldige mooie foto's An.
    Wat zijn ze toch mooi de Zonnebloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele tuin vol ! Prachtig !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ook hoor en zeker als er zoveel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend An, daar wordt een mens blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonnebloemen zo mooi in deze tijd.
    Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's An die me vrolijk stemmen

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pracht foto's van de zonnebloemen An.
    Mooi ook je tekst erbij.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van zonnebloemen word ik ook altijd blij. Behalve van de twee die in onze tuin staan, want hun koppen staan in de richting van de buren (-: Gelukkig heb ik jouw foto's!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van zonnebloemen krijg ik ook nooit genoeg !
    Zalig vurige kleuren van diep geel tot warm dieprood oranje

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!