vrijdag 5 juni 2020

ene minuut


Ja echt, dat was alles wat ik vroeg, bijna smeekte 
ene minuut eens aub stil zitten, ene minuut
 zodat ik kon foto's nemen 


Wat zijn ze toch druk hé, 
ik kijk er altijd met verbazing naar 
en vraag me af hoe ze in zo'n sneltempo stuifmeel kunnen opslorpen,
elk jaar stel ik me dezelfde vraag






Salie zou een perfect antistressmiddel zijn, 
maar dat merk je niet echt aan de snoepers, 
rustig worden ze er alvast niet van





Ook de vlinders zijn gek op de salie 
maar al even beweeglijk als de bijen/hommels







22 opmerkingen:

  1. LOL, ene minuut...... ik ben al blij als ze 5 seconden stilzitten, jouw vraag van een minuut is wel héééééél lang :-)
    maar het is je gelukt om wederom stralende foto's te maken van deze heerlijke kriebeligheden :-) love 'm

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je één minuut gekregen! Bijen en vlinders op dit zalige kruid met prachtige kleur. Ik voel me helemaal tot rust komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, jouw wens van 1 minuut begrijp ik goed...nou die minuut heb je goed en fraai gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bijen worden er niet rustig van.. en jij al helemáál niet hahahaha! Maar het leverde je toch weer plaatjes van plaatjes op.. ze kunnen zó op een kalender! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het toch geklaard in die korte tijd...!
    Bijzonder goed gelukt.
    Fijn weekend An.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn heel drukke baasjes hé, die bijtjes en de hommeltjes.
    Een macro fotograaf moet vooral héél veel geduld hebben om zijn ding te doen :-)
    Maar je hebt toch wel mooie foto's kunnen maken zie ik hier. Knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ijverige bijtjes, niet voor niets worden die woorden altijd aan elkaar gelinkt. Je foto's zijn prachtig genieten, nu hoef ik mijn neus niet langer in de bloemen te steken, met gekende risico's vandien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb dit mooi gefotografeerd An.
    Prachtig de salie met zijn bezoekers.
    Ik heb nog geen salie in mijn tuin, moet ik toch eens gaan planten ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt veel geduld nodig, Fotorantje, om zulke mooie foto's zoals deze te kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige reeks met die bijen en vlinders aan de salie. Ze zijn zo belangrijk die bijen. Mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je had wel veel geluk deze keer, zowel bijen als vlinders... geduld wordt altijd beloond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op je wordpressblog kan ik niet reageren, ik moet eerst toegelaten worden

      Verwijderen
  12. Prachtig, vooral met de vlinders :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beeldschoon ik kan er niets anders van maken, wat een lieve mooie kleurtjes op de achtergrond en mooie scherpe modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah...jij hebt geen minuut nodig. Je hebt de meest mooie foto's gemaakt van de hongerige bijen en vlinders! Soms zijn ze zwaar van het stuifmeel. Ik ben zo blij dat het weer iets beter met de bij gaat.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt je tijd goed gebruikt An

    een prachtige reeks

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Druk zijn die bijtjes en hommeltjes zeker maar je kon ze toch vorstelijk op de foto zetten :-)
    Die vlinders zijn ook al zo mooi en ik ben gek op die dikkopjes (1e vlinderfoto)
    Prachtige serie met deze paarse bloemen en zachte achtergrond erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!