dinsdag 18 januari 2022

inspiratie


Hoe komt een idee ooit tot stand
kan zo’n gedachte ontstaan?
Waar komt dat helder ogenblik
dat inzicht toch vandaan?
Dat komt door ons, zin voor zin
gaven wij die woorden in
die fluisterden wij toe

Hoe kreeg jij ooit een idee
vroeg jij je dat nooit eens af..?
Het was de stem van een van ons
die jou het inzicht gaf
De stem van iemand als wij
onzichtbaar aan je zij
zo luisterde jij toe
Je noemde het inspiratie
adem van de geest
Inspiratie
maar wij zijn het
steeds geweest
...
© Mathilde Santing


14 opmerkingen:

  1. aan inspiratie heb jij geen gebrek An

    knap gedaan!

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij heb tonnen inspiratie om die mannetjes allerlei karweitjes te laten doen! Mooi en passend gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw inspiratie is tomeloos, zeg ik dan maar ;-0
    Leuke boeiende reeks weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een héél mooitje weer! Wahw!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ja! het moet érgens vandaan komen hè! :-)
    Hij is weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent onuitputtelijk, mooi gemaakt...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt tonnen inspiratie en voert ze ook zo leuk uit zodat wij er verwonderd naar staan te kijken. Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Prachtig An van Mathilde.
    En mooi heb je dit gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Creatieve inspiratie, een van de mooiste dingen die ons kan overkomen vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt meer dan genoeg inspiratie en weet er mooie foto's van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De mini-mensen bezorgen jou steeds weer de nodige inspiratie, Fotorantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik deze poppet6ejs bij je zie dan smelt ik al.
    Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je op dit idee kwam en nog meer..... hoe kom je steeds weer op die leuke "uitdragingen". Ik vind ze echt zo leuk om te zien en dan denk ik ook steeds: Hoe komt ze erop hahaha... Echt geweldig,

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!