zondag 17 februari 2019

wonder


Zo vreemd en verward als de voorbije 3 weken waren
zo lijken de laatste dagen een beetje op een wonder

En daar klampen we ons aan vast, 
hopelijk voor een langere tijd
Momenteel zijn het nog sporadische flarden van verwardheid
Maar als een wonder 
gaat het dus stukken beter met mijn ma'tje
toch wat die verwardheid betreft, 
nu nog de rugpijn bestrijden
Verder is haar grootste taak,
nu ze terug thuis is sinds dinsdag, 
op krachten komen en zin hebben in eten


foto van 6 jaar geleden

Ver van huis waag ik me nog niet,
maar k hoop komende week 
eindelijk weer eens de natuur in te kunnen,
daar kijk ik zo naar uit





16 opmerkingen:

  1. Ha, dat zijn goede berichten An.
    Ik duim dat het goede herstel zich doorzet.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je moeder een goed herstel. En hoop dat jij vlug eens terug de natuur kan ingaan.
    liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An,
    Wat fijn dat je moeder weer thuis is. Veel sterkte, ik hoop dat ze zich snel weer beter gaat voelen !
    groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An.

    Wat fijn An dat het beter gaat.
    Is fijn .

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt goed, Antje. Gelukkig voor alle drie.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed nieuws An

    een spoedig herstel voor je moeder gewenst
    prettige zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed nieuws hoor.. laten we allemaal maar duimen dat het zo blíjft hè. En weten de dokters niet wat er aan de hand was/is? kan er geen adertje verstopt hebben gezeten of zo?
    In ieder geval hoop ik voor jóú dat je snel weer eens een rondje door de natuur kan wandelen (dan is het voor iederéén goed nieuws hè!)! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat klinkt fijn An, misschien zijn het medicijnen wat haar zo verward maakte,
    ik hoop dat dit doorzet, lekker samen naar buiten :-)
    dat zou wat zijn hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het beter gaat en hopelijk kan je van de week de buitenlucht weer eens snuiven !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ontzettend blij te vernemen dat de verwardheid aan het wegtrekken is en hopelijk blijft die een hele tijd weg. Rugpijn, als ze daarvoor medicatie moet nemen is het meestal ook medicatie die verwarrend werkt, het zal opletten zijn.
    Hopelijk kan jij toch eens buiten om een frisse of zonnige neus te halen met dit toch mooie weer. Je zal het kunnen gebruiken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is goed nieuws Fotorantje. Ik hoop dat je ma'tje heel vlug op krachten komt en goed zal herstellen.
    De natuur loopt niet weg, maar hopelijk kan je af en toe wat genieten van het zonnetje buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat er toch wat positieve geluiden komen Anneke en ik hoop ook dat dit zich doorzet.
    Ik hoop ook voor jou dat je je hoofd weer een beetje leeg kan maken door de tijd te krijgen om de natuur in te gaan.

    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!