maandag 9 december 2019

klimmuur






17 opmerkingen:

  1. Hahahaa, ja hoor.. heel levensecht.. en ik kan het weten hè, ik zit vaak genoeg tegen van die klimkonten aan te kijken hehe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Super hoe je dit weer voor elkaar hebt gemaakt.

    Top.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de Sint denkt ook aan sportievelingen An

    knap bedacht en leuk uitgevoerd

    prettige dag ondanks het mindere weer

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super An, weer knap bedacht en vastgelegd....!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend An, je moet maar op het idee komen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. An, waar haal jij toch je ideeën vandaan? Grandioos gewoon! Ik zie zelfs klimijzers zitten op de sportieve mannen/vrouwen. Heel knap gevonden. Wel hopen dat de zon niet gaat schijnen. Wat zeg ik nou: de zon schijnen :-D :-D
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhhhhhh dit is weer zo'n echte An :-) ik wil wedden dat jij dingen koopt alleen al om j e creaties te bloggen whahahaha zeg eens eerlijk:-)
    maar ja... al sje dan iets koopt wat je niet zo lekker vind?? gaat het naar de kippen van de buurman zeker.. ik vind het weer "SCHITTEREND "

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha hoe kan je het raden
      Ja deze koekjes zag ik liggen in de winkel en ik dacht direct héla daar kan ik iets mee doen
      Speculoos met suikerpareltjes, die pareltjes vond ik niet lekker maar het koekje wel
      Maar nee iets mee brengen waarvan ik al zeker weet dat ik het niet zal eten dat doe ik niet

      Verwijderen
  8. Als ze geen goesting zouden hebben om de muur te beklimmen kunnen ze hem ook nog altijd opeten. :-)
    Heel mooi gevonden alweer Fotorantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kom je erop.
    Ik zou er wel van smikkelen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ha...heerlijk... letterlijk en figuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi An, als ze maar ni blijven plakken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn mond valt hier werkelijk weer wagenwijd op hahahahaha....
    Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar!!!!
    Werkelijk magnifiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Ga deze foto delen met een jonge vriendin die klimster is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer heel goed gevonden ! Petje af hoor ! ,
    je creativiteit kent geen grenzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!