dinsdag 31 december 2019

2020






15 opmerkingen:

  1. Dan mag ik je als eerste bedanken en veel meer van hetzelfde wensen! @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het een jaar wordt dat we hier weer kunnen genieten van alle kleine dingen waar jíj je over verwonderde, dan kan 2020 voor mij al niet meer stuk! :-)
    Mooie jaarwisseling en tót in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve An, het jaar van verdriet en pijn ruilen we in, en we gaan ervoor dat het jaar 2020, weer een vrolijk nieuw positief jaar mag worden, voor ons allen,
    dank je wel voor al je mooie blogs, en prachtige foto's, en superminiseries, ik heb er steeds vol verwondering, en met bewondering naar gekeken, geweldig,
    een heel fijn uiteinde en een stralend nieuw begin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het einde van het jaar spreekt in uren, morgen als je opstaat staat het jaar in balans 2020. Ik wens je een gelukkig (veel uitstapje - klein of groot - toe), gezond en genietend van kleine dingen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze mooie wensen, verpakt in een kerstboomsilhouet
    En hetzelfde óók voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige wensen, Fotorantje, die we stuk voor stuk ook jou allemaal toewensen. Moge 2020 voor u ook een jaar vol verwondering en warmte zijn. Ik toast alvast op uw gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedicht in de vorm van een kerstboom.
    Later we er met elkaar een mooi, warm en liefdevol jaar van maken.
    Ik wens je toe wat jij jezelf toewenst...
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2020 An...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel lieve, warme (m)(w)ensen, ook voor jou, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. veel mooier kan je me niet wensen An

    prettige jaarwisseling en een gezond en vreugdevol 2020 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi An.

    Een heel goed 2020 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor de vele wensen Fotorantje
    Mooie wenskaart heb je gemaakt!
    Ik hoop dat er voor jou ook een goed nieuwjaar in het verschiet ligt!!
    eentje die zo gezondheid als mogelijk, eentje met veel creativiteit voor je fotografie en blogs!!

    Met vriendelijke groetjes Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat later dan gewoonlijk, maar desalniettemin wens ik je een leuk 2020 en vooral een goede gezondheid. Blijf ons verbazen met je miniatuurtjes en je schattige eekhoorntjes :cool:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige wens Anneke,
    ik wil jou dan ook bedanken voor al je bezoekjes en je fijne reacties.
    Maar ook voor je heerlijke blogs met zoveel waarheden, ,ooie momenten, lachsalvo s en inspirerende teksten.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!