maandag 2 maart 2020

bloesems


we zijn er geraakt, de maand dat de lente losbarst





17 opmerkingen:

  1. Ben ook blij dat we er geraakt zijn, alleen word ik weer een jaar 'jonger' ��. Dit is een zeer mooie foto, zo heerlijk. Zal tussen de regen ook eens moeten proberen erop uit te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEERLIJK!

    Zowel de foto als het gevoel dat de lente nu losbarst, ook al openen de grijze wolken zich nog niet echt.... Maar ze hebben beloofd, ze gaan het doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bloeien wel vroeg.. maar ja, met zulke temperaturen ook hè..! Volgens mij worden er meer een jaar jonger deze maand, zoals Joke schrijft hehe.. da's óók lente hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeahhhhhhhhh Fantastisch An, wat een mooike heb je gevangen :-)
    zalig om al die voorjaarsgroetjes, * zoentjes* te zien hé,
    ik ben er hélemaal blij van
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag voor de hele maand op dat kalenderblad !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is waar we naar verlangen
    de lente,An ik koester dit beeld
    een glimpje lente zo mooi!
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik laat mij ook graag vangen door de lente maar door de regenbuien pakt de paraplu mij het meeste.
    Wel een mooie lentebeeld die jij gevangen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie opname van de eerste bloesems An

    en het is nog maar een begin

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het jubelt tot in mijn kleinste teen door het zien van jouw foto, An. Hiervoor wil een mensch de winter overleven, om de lente mee te maken. Prachtig!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Prachtig An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaaaa…. laat ze maar komen al die mooie voorjaarsbloesem....!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En dit is nog maar het begin, je foto geeft echt zin in meer An, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onze japanse kerselaar heeft ook al zijn eerste fotoshoot ondergaan :-)
    Zalig hé , dat nieuw opduikend leven overal !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh heerlijk dat zijn nog eens goede berichten, de lente komt eraan.
    Fraai gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!