woensdag 18 maart 2020

rooskleurig



We hebben nog een lange weg te gaan vrees ik
Nu zijn er strengere maatregelen 
maar een echte lockdown zoals in andere landen
zou misschien nog het beste zijn om vlug van dat ellendige virus verlost te geraken



Zolang we niet ziek zijn
kunnen we ook proberen iets rooskleurig te vinden in deze vreemde tijden
Zoals de veel gezondere lucht door al die vliegtuigen die aan de grond blijven
minder bussen en treinen, minder mensen die met de wagen naar het werk gaan...






9 opmerkingen:

  1. Het zijn moeilijke tijden die nog wel even aanhouden vrees ik. Prachtige foto's vooral die bloesems! ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte lockdown is ook niet goed voor de mensen.. mentaal en soms ook lichamelijk. We hebben onze wandelingetjes gewoon nodig, en als we maar afstand tot anderen houden, kan dat volgens de deskundigen ook geen kwaad. Maar ik zag gisteren onderweg weer allemaal mensen die, als ze elkaar tegenkomen, gezellig over de crisis gaan staan kletsen.. vlak bij elkaar!! zo dom!
    Ik hoop maar dat ik gewoon nog kan gaan wandelen met Jax hoor.. zulke mooie plaatjes als déze kan ik hier wel niet schieten, maar even eruit is toch wel zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k heb ook wel liever dat we nog buiten mogen natuurlijk, want zonder wandeling en kiné zal dat maar een stram boeltje worden in dat lijf

      om in dit gebied te kunnen gaan wandelen moet ik eerst al een eindje stappen feww, niet haalbaar voor elke dag voor mij, maar wel genieten eens je daar bent

      Verwijderen
  3. Hoi An.

    Super enge tijden.
    Je hebt nog mooie foto's gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, erg onwezenlijk allemaal.
    Men is niet gewend om elkaar te corrigeren, maar bij sommige gedrag zou dat echt moeten.
    Maar je foto's zijn prachtig en wat kleur en moois gaat er goed in !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk zie jij het echt 'rooskleurig'... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word blij van die bloemen, mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ons milieu gezonder word door minder vliegtuigen en auto's is een feit. Maar dat is ook het enige "voordeel" in deze barre tijden hé.
    Als ik die hamsteraars bezig zie... daar kan ik me echt druk over maken.Waarom doen die politici daar niets aan ?? Daaraan zie je dat beschaving maar een heel dun laagje vernis is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knappe foto's An

    terechte beperkingen heeft men ons opgelegd

    de economische verwachtingen zijn niet te voorspellen

    groeten

    knappe foto's An


    https://willypics.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!