woensdag 6 januari 2021

tunnel graven...

... naar jou










19 opmerkingen:

  1. Hahahaa.. ze zijn er wel even zoet mee denk ik! offe.. zóút! :-)
    Weer hartstikke leuk bedacht an!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan ze ook gewooon opeten, dan heb je direct een grote tunnel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh oh an...
    ik zie staan onzin in de tags...

    ehmmm. ik zou dit zéker geen onzin willen noemen maar een hoogstaande vorm van kunst, minikunst...
    ik hoop dat de tunnel gauw klaar is :-) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An.

    Geweldig hoe je steeds weer iets leuks, moois en vindingrijk weet te maken.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig vind ik dit toch altijd met de kleine mannetjes. Heel goed bedacht. Nog even en je zal er een boek van uit kunnen geven. Echt knap. En onzin is het zeker niet meer humor en kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw fantasie kent geen grenzen...Hij gaat zelfs ondergronds (-: Ik verbaas me er steeds over dat ieder poppetje de juiste lichaamshouding heeft. Hoe krijg je dat voor elkaar? Deze zijn ook weer grandioos. Ik krijg er trek van! Je mag bij mij ook door de voordeur, hoor.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die houding hebben ze hé, daar kan ik niks aan veranderen
      daarom blijft het zoeken van waar kan ik welk figuurtje bij plaatsen

      Verwijderen
  7. Die mannen hebben dat precies nog gedaan An

    vanavond begin ik er misschien ook aan

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel handig zijn deze verpakkingen van chips !
    Van deze Pringle chip doosjes kan je een leuke alternatiefe macro flitser of diffuzer maken :-) Een voorbeeldje: https://www.youtube.com/watch?v=5qbrxlZMS5Y

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op 't einde word je beloond, met een high-tea! 'k Mag wel mee hé...!?
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap bedacht An.
    De mannen hebben er werk aan...!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zwaar werk, zo'n tunnel graven in pringles. Dat ene mini-mensje heeft er dorst van gekregen.
    Alweer knap gevonden Fotorantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap en leuk werk zeker nu het veel te nat is om ver op wandel te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Werkelijk.....
    onvoorstelbaar waar je toch steeds deze leuke invallen vandaan haalt.
    Echt ijzersterk weer!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!