zondag 3 januari 2021

finishing touch









19 opmerkingen:

  1. De mannen hebben goed hun best gedaan voor jou, het zal je lekker smaken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De finishing touch doet het em helemaal. De mini-mensjes hebben weer prima werk geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou er niet op gewacht hebben denk ik.. tot ze klaar waren hahahaa!
    Hij is weer heel grappig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hoort het An, de puntjes op de I :-)
    Weer goe bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk grappig, maar vooral ook lekker (denk ik toch. Bestaat het cakeje nog? :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee, het vegancakeje werd op nieuwjaardag opgesmikkeld

      Verwijderen
  6. Mooi, ze hebben het overleefd en kunnen weer aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél knapje!
    En 't was lekker...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend zo aan het begin van het nieuwe jaar! Ik wens je een net zo schitterend, en vooral gezond, 2021 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Werkelijk weer geweldig Anneke :-)
    ik zal ook nooit uitgekeken raken op deze prachtige mannekes hahahahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Antje, ik zou er zo mijn tanden in willen zetten maar dan maak ik het harde werk van de mannen stuk. Dat zou zonde zijn! Schitterend gevonden en gefotografeerd weer. Een smakelijk begin van 2021 (-:
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dat die mannetjes je cakejes zo mooi versieren. Lekker toetje voor de inzet van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. perfect.. voor minder gaan ze niet

    knap bedacht An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi An.

    Mooi gedaan An en het ziet er ook nog lekker uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe mooi weer, wit en goud!
    Hebben die mannen mogen meesmullen :-)
    Heel creatief weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat zijn deze hulp versierders weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. :-) heerlijk An,
    je bent er weer vol mini creabea figuren zalig :-)
    weer erg leuk gedaan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zalig om naar te kijken en zal ook wel lekker geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!