woensdag 20 april 2022

eindelijk




Futen zwemmen en duikelen dat het een lieve lust is
Er is ook een koppeltje met een kleuter
Ze zitten ver maar het lukt toch ze herkenbaar op de foto te krijgen



Wat duurde het lang eer Joke en ik elkaar terug zagen
Maar na 6 maanden was het eindelijk zover
en zo wandelden we eind vorige week bij stralend weer langs de Durme,
daar zag je al een stukje van in vorig postje


Een bergeend schittert in de zon


Nu fietsen we naar het begin van deze mooie dag ... 😉



14 opmerkingen:

  1. Oók mooi.. altijd leuk om jullie beider invalshoeken terug te zien.. al zeker omdat jullie allebei vreselijk mooie foto's maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie log is dit weer geworden.
    Genoten van al dit moois

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha..., we kunnen op twee plekken volgen. Met twee supermadammen!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt je futen en de andere watervogels er schitterend op staan. Mij is het niet gelukt. Ben ik afwachting van mijn nieuwe lader, benieuwd. Gelukkig zie je niet teveel van die met het rode rugzakje ��. Hoe leuk hoe je aan de dag begonnen bent! Heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha dan zal je hopelijk terug goed kunnen opladen
      Nee, niet veel van te zien daarom was ik zo 'stout' om die foto erbij te zetten 😉

      Verwijderen
  5. Ik lees hier, ik lees daar, en ontdek zoveel moois, en toch verschillend. Heerlijk weerzien wellicht na al die maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het moet een zalige dag geweest zijn, daar aan de Durme. Mooi foto's zijn dit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee vriendinnen samen op stap , mooi toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Mooi An.
    Leuk dat fuutje te kunnen zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. na zoveel tijd, terug samen op stap An

    het is mooi wandelen aan de Durme

    en je bracht die watervogels knap in beeld

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het weer met jullie samen tot een ontmoeting kwam. En samen ook weer een mooie wandeling maakte. Met daarbij vast ook veel bijkletsen. De foto's zijn weer heel mooi waar ik met veel plezier naar heb gekeken. Natuurgroetjes hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en dat het een mooie dag wordt is zeker an, het begint al mooi hier met jouw fotoserie,
    prachtig
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!