zondag 2 oktober 2022

dag van het paard


Het Belgisch trekpaard behoort tot ons immaterieel cultureel erfgoed
en elk jaar zijn er in Deinze prijskampen voor het Belgisch trekpaard
Vandaag was het dus weer de dag van het paard
Vroeger ging het door op de Markt
maar sinds enkele jaren is het nu in de Brielmeersen


Ik ging even tot daar zo had ik ondertussen m'n wandeling van de dag
De paarden mochten ook wandelen en daarna galopperen
Dat galopperen liet ik aan hen over
Gewoon wat sfeerbeelden









11 opmerkingen:

  1. Prachtige paarden vind ik dat.. maar ze moeten wél een staart hebben hoor, anders vind ik het zielig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto’s. Echt mooie boerenpaarden. Een mooi evenement. Moesten die mannen in het wit zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja die zijn altijd in het wit, zal verplichte uniform zijn

      Verwijderen
  3. Altijd indrukwekkend om die paarden te zien An

    voor de fokkers moet dit een echte passie zijn

    een knappe impressie, toon je ons

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An.

    Super mooi .
    Die twee naast elkaar zijn echt geweldig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's van dit evenement. Genieten dus bij je.
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!