zondag 20 november 2022

vergane glorie


Toen Dirk vorige week bij z'n roest op zondag foto's plaatste
van het ter ziele gegane speelpark Dadipark in Dadizele
moest ik terug denken aan toen ik klein was en er een paar keer ging spelen
maar ook aan toen ik er zelf foto's ging nemen van de vergane glorie in 2011, 
net voor de afbraak,
toen nog met m'n pocketcameraatje, ik vond er nog enkele terug



Al veel bloemen- en beestjesfoto's weggegooid
maar misschien tijd om nog eens verder opkuis te houden 😉



15 opmerkingen:

  1. Tja, zo is het toch nog een bijzonder foto-object geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik klein was ben ik daar ook gaan spelen. Waar is de tijd ?
    Leuk om deze foto's te zien van deze vergane glorie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat dat daar al ál die tijd te verkommeren en te verroesten? wat zonde eigenlijk hè? Hoeveel kinderen hebben dara geen mooie herinneringen aan? Het moet altijd maar beter en spannender en gróter vooral.. tegenwoordig is niemand meer snel tevreden.. echt zonde.
    Maar je foto's ervan zijn ware kunstwerkjes An! Die tweede kun je zó inkaderen en aan de muur hangen..!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het speelpark werd afgebroken in 2011-2012 Mizz, dit waren foto's van net voor de afbraak, maar het stond dus al jaren te verkommeren

      Verwijderen
    2. Het park werd gesloten in 2002, maar het was algemeen geweten dat je tussen de omheining kon kruipen, vandalen maakten er gebruik van maar ook vele fotografen
      Toen het afgebroken werd zeiden ze dat het een woongebied zou worden, of dat ook gebeurd is weet ik niet, ik kwam er niet meer na deze foto's

      Verwijderen
  4. een heel nostalgisch logje An

    maa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zelf ben ik er nooit geweest

      prettige zondagavond

      Verwijderen
  5. Wat heb je schitterende foto's in je archief
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het heeft wel wat he An, mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'k Blijf er bij, ook toen was 't zo slecht niet...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zie die grote schommels, daar zat ik graag in. Wat jammer toch dat het zo kapot ging… een mooie herinnering Anneke. Bijhouden…

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's uit ons verleden dat nu niet meer bestaat...
    Pure nostalgie 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaat de tijd toch vlug.
    Spijtig al dit verval maar zorgt wel voor mooie herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!