zondag 29 januari 2023

mensenvlees


Het was niet zo eenvoudig, meestal was het maar een vlekje
maar na al enkele pogingen slaagde ik er toch in
om met het pocketcamera'tje een eekhoorn vast te leggen
M'n andere camera is nog in herstel, wie weet moet er een wisselstuk uit China komen...
Ik zit alleszins vol ongeduld te wachten
Maar zie, het lukte me toch, een meer dan duidelijke prachtige eekhoorn 😉
Hij zat wat lager aan de overkant van een brugje waar ik op stond
en zo zag ik hem eerder dan hij mij en kon ik heel stil dichterbij komen
Maar plots rook hij iets, was dat mensenvlees?
waar kwam dat vandaan?
Oeps, betrapt, 
hij keek me recht in de ogen en sloeg dan op de vlucht

 

18 opmerkingen:

  1. Gatsie An mensenvlees klinkt wel erg vies, 🫣 maar wat n erg leuk foto,s van die kleine lummel ❤️ klaproos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat verschrikte bekkie toen ie je ineens zag! ik lig hier dubbel.. zó grappig! :-)
    Geweldige reeks.. die pocketcameraatjes zijn zo slecht nog niet hè..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het valt mee, al moet het wel helder weer zijn en moet ik meer foto's nemen om toch enkele goede te hebben
      Het jouwe is beter denk ik, als ik jouw strandfoto's en bosfoto's zie, dat kan dat kleine ding van mij niet

      Verwijderen
    2. Och dat weet ik niet hoor.. je wilt niet weten hoeveel foto's ík delete.. hahahaa!

      Verwijderen
  3. Hoi An.

    Schattig en toch mooie foto's hoor.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van dit schattig diertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie foto's van dat leuke beestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'k Smelt, je weet het...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige fotoreeks van je eekhoorn
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar dat je met een eenvoudige camera ook mooie foto's kan maken. En wat een schattige eekhoorn is dit met zijn mooi en lieve koppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg schuchter zijn ze wel An

    maar deze wist je prima te vangen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blijven prachtige diertjes en je kon het toch heel mooi op de lens brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze acrobaten zijn supersnel en je hebt, hem er schattig opgezet. De kleine camera is dus nog in goede conditie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simpáticas ardillas, son rápidas, cuando saltan de un árbol a otro. Por ese motivo un día que estaba en un parque no las pude fotografiar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Of hij rook je nieuw parfum….
    In elk geval hij had je in de mot!
    Maar jij was sneller.
    Mooie foto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk! Eekhoorntjes zijn zo'n vliegensvlugge diertjes en jij neemt ze zo prachtig en rustig in beeld. Heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!