zaterdag 7 januari 2023

'winterzoet'...


... brengt lentegevoel

11 opmerkingen:

  1. Zo dan! die is wel aan de vroege kant, die forsythia.. maar ja, als het al dágen boven de 10 graden is..!
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag leek het een beetje lente. Ik begin er al naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh..., mooi, en dit in januari...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh....en dat in januari
    Mooi vastgelegd
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de lente rukt vroeg op, op vele plekken.
    Hopelijk blijft het zo...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Ze zijn er wel heel vroeg bij dit jaar. Prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De schoonheid van de natuur verveelt mij nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die zijn er rap bij An

    maar ook andere vroegbloeiers tonen zich al

    een knappe opname

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig An.
    De vogels zijn ook al zo druk en de katjes zijn al in knop...

    Ik geniet er maar van, al denk ik dat het niet zo hoort te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De natuur staat 3 weken verder dan verleden jaar rond deze tijd maar hoe meer bloemen, hoe liever ik het heb

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!