donderdag 25 mei 2023

als het kan


Reeds vier jaar moeten we je missen ma'tje.
Daar was ik nog helemaal niet klaar voor ondanks je leeftijd.
In mei herbeleef ik telkens die laatste weken, dagen, uren...
Tegen beter weten in dacht ik dat je er altijd zou zijn.
In je laatste maanden was ik je wel soms kwijt,
je was er
maar het was alsof jij het niet was...
De tijd vliegt voorbij
terwijl ik nu en dan nog eens breek.
Maar ik overleef.
Toch nog even,
tot mijn tijd gekomen is om te gaan.
Niemand die me met zekerheid kan zeggen
of we elkaar dan terug 'zien' in welke vorm dan ook
maar weet dat ik je zal zoeken als het kan




5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en liefdevol geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik heb ook zware dagen achter de rug en er komen er nog. 15 en 12 jaar geleden…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je verdriet om je verlies spreekt uit elke zin An.. sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel dikke knuffel, lieve Antje.
    Lies, x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Prachtig An, mooi zo in je hart en hoofd en gevoel nog zo aanwezig.
    Heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!