zondag 3 september 2023

langlijfvlieg

 


12 opmerkingen:

  1. Hoe mooi, veelzeggend met weinig!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je zijn naam kent, ik noem hem heel ordinair zweefvlieg. Knap gefliepst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heeft z'n naam niet gestolen. Je hebt die mooi in detail op foto gekregen. Zweefvliegen (her)ken ik wel, wist niet dat er verschillende soorten in waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend - M Koerselman

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die heb je mooi gevangen An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooie foto! Knappe titel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe zou het zijn om een dag te ruilen met een langlijfvlieg? Op je foto ziet het er heel idyllisch uit. Prachtig plaatje en wat knap dat je de naam weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Prachtige foto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een insect die ik hier ook regelmatig waarneem. Ik vind zowel de naam als jouw foto's prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo An, Dit is wel een heel erg mooie vlieg en doet zijn naam zeker eer aan. Heel mooi zeker ook gefotografeerd. Wist je ook dat ze net als libellen ook zo paren? Dat had ik onlangs eens gezien maar helaas is die foto mislukt omdat ik mijn evenwicht verloor en ze toen van schrik ook wegvlogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lang lijfje heeft ze alleszins. Heel mooi gefotografeerd !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!