dinsdag 24 oktober 2023

bosbad-vrouw



14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een bos nymphe gespot hebt, terwijl ze een bad nam. Zo kom je niet alleen paddenstoelen tegen in het bos. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf die bosnymphes hebben geen privacy meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An.

    Wah, An deze is super knap en leuk gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaaa die is ook weer geweldig!
    Wat ik me nu wel afvraag.. loop jij met een lading minimensjes in je jaszak om, als een gelegenheid daarom vraagt, de juiste te kunnen gebruiken voor deze leuke foto's..? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem er inderdaad soms een paar mee op stap en dan zie ik wel of er een idee opborrelt, maar het kan ook dat ik vooraf een idee heb (zoals deze baddame) en dan is het zoeken of ik het kan uitvoeren

      Verwijderen
    2. Ahaa.. nou, deze is ook weer echt super.. heel origineel idee, die kastanjeschil als bad! hoe kom je erop! :-)

      Verwijderen
  5. Wat een leuke mensen kom jij tegen in het sprookjesbos ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar dat je in een bos veel kan zien als je om je heen kijkt. Maar om nu een bosbad te nemen lijkt me toch wel fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woorden schieten tekort bij dit tafereel. Het is alsof we stiekem een inkijkje krijgen in het sprookjesbos. De kleuren van het bad, de klimop nat van de regen...Wonderschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nog een keer zo leuk gevonden!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via de puzzel van MizzD kom ik hier terecht☺ Wat een gave foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk bedacht en knap uitgevoerd An


    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch aan je verbeeldingskract komt geen einde

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!