dinsdag 31 oktober 2023

wonder


Het was zeker een wonder boven wonder dat ik eindelijk nog eens m'n stad uitging
(o.a. het syndroom van Tietze/costochondritis zorgt dat ik me niet ver verplaats)
Maar toen ik een telefoontje kreeg met de vraag of ik mee ging
moest ik geen twee keer nadenken.
Ik raapte alle kracht en energie samen om Lies nog eens te zien
Het was een druilerige dag maar dat deerde ons niet.
Ondertussen konden we wat kunst bewonderen van het 'Wonder Creativity Festival' in Kortrijk,
al zagen we maar een fractie van deze tentoonstelling die verspreid staat in de stad.
Je kan alles nog gaan bewonderen tot 5 november
'Jong creatief geweld en gevestigde waarden uit alle windrichtingen en disciplines
- van design tot kunst - zetten er hun visie op een betere toekomst neer.'
Blue reflections - glassculpturen - Tinel & Desmet

Blue reflections - Tinel & Desmet

De Ontmoeting - 3 jonge ontwerpers Axelle Delboo, June Reynaert en Milena Pliashkevich -

sculpturen Arno Camps en Elvira Mulkay



In een volgend postje zien we nog een en ander
Rebuilding - Evy Toye


11 opmerkingen:

  1. voor elk wat wils daar An

    beterschap gewenst

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was duidelijk één en ander te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó blij dat we weer eens op stap waren! Een zoveelste superdagje!
    Curieuzeneus moest natuurlijk deuren openen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag direct waar je was! Wat fijn, er nog eens op uit! Mooie kunst met die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je daar geweest bent en zeker de moeite waard. Zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tweede aandoening ken ik niet, maar het eerste heb ik pasgeleden over gelezen, aangezien ik last van pijn tussen de ribben heb en daarop zat te googelen.. hoop niet dat ik dát heb, want het lijkt me erg pijnlijk.. kan me voorstellen dat je je dan niet graag beweegt.
    Maar voor de afleiding van een gezellig dagje uit met Lies heb je veel over natuurlijk! Kortrijk was ik langgg geleden, maar was mooier dan ik verwacht had. De kunst is voor ieder wat wils zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn An, en een mooie serie heb je gemaakt - Megriete A

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het weer heb je niet in de hand wat je er ondanks van maakt daar heb jij geen probleem mee zo te zien, mooi in beeld gebracht - Marina Tamsyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je er nou ook nog Tietze bij? Wat erg voor je, An. Dapper dat je er toch op uittrekt. Tegen Lies wil je natuurlijk geen nee zeggen. Ik ga voor de laatste foto en zet me in de zetel.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Fijn An dat je mee kon.
    Leuk uitje en leuke aparte kunst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verscheidenheid aan kunst .Er is voor ieder iets dat aanspreekt

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!