vrijdag 8 december 2023

brilpoetsers

 




14 opmerkingen:

  1. ooh war heerlijk gevonden weer!!! knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, hoop dat het krasvrij glas is! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniaal gevonden weer en uitgevoerd An zoooo leuk💕 Megriete

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alweer prachtige serie. wie weet, vind ik er inspiratie bij voor op mijn blog. m.v.g. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die ontbreken hier nog An

    knap bedacht en prima uitgevoerd

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaaa.. die kan ik ook gebruiken!!! Stuur ze maar door An, als ze bij jou klaar zijn hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geniale vondst! Mag ik mijn bril voor een schoonmaakbeurt opsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent super op dreef met je 'kleintjes'!
    Lief)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Super gedaan.
    Zo leuk dit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer zeer creatief! En wat gaat dat mannetje grondig te werk. Je mag hem eens sturen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een fantastische mini-creatie.
    Mvhpleintje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, super, super! Jou inspiratie kent geen grenzen. Die ventjes heb jij blijkbaar in alle maten en gewichten, ik bedoel veel variatie. Wat een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zou ik ook erg goed kunnen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!