vrijdag 1 december 2023

zwamgolf


 Dirk vroeg of we ook een opdracht hadden voor Ai
en dus kwam ik met het idee om hem met de minifiguurtjes iets te laten doen
Bij hem kan je momenteel zien wat de Adobe Ai applicatie ‘Firefly‘ allemaal maakt.
In dat programma geef je enkele trefwoorden en Ai zorgt in geen tijd voor de afbeelding.
De mijne hier zijn nog altijd zelf gefotografeerd.
Op Dirk z'n blog kan je nog andere voorbeelden ontdekken dan de minifiguurtjes
Allemaal heel tof om zien wat die firefly uit z'n hoed tovert
Op Dirk z'n blog kan je naast de firefly experimenten 
genieten van z'n prachtige foto's zoals die van IJsland 
Ai =  artificiële (of kunstmatige) intelligentie. 

15 opmerkingen:

  1. Geef mij maar 'écht', zoals bij jou!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit 'golf' tafereeltje is weer zo'n miniatuur fotografie pareltje...
    Daar kan Ai echt niet aan tippen !
    Chapeau An !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat AI helemaal niks.. waar blijft de creativiteit van de mensen zélf.. zoals hier? Er gaat toch niks boven zelf wat verzinnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een prentenboek of een figuurboek kan je AI gebruiken maar voor fotografie ben ik geen voorstander. Ben je nog echt aan het fotograferen of ben je mensen aan het bedotten? Nee geef mij maar de real stuff zoals deze schitterende werken die jij hier maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van jou altijd geweldig leuk en prachtig uitgevoerd 💕 gr Megriete A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer mooi voor elkaar gekregen An. De creaties van Dirk heb ik, als volger van zijn blog, ondertussen ook mogen bewonderen. Zeer verrassende resultaten waren dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An, ik geniet bij jou van je creativiteit en originaliteit, dus voor mij niks geen Ai.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. piep wat een zaaalig tafereeltje weer!! zo tof! knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AI heb ik nog niet gebuikt. Ik fotografeer en teken liever zelf.
    Jij bent ook origineel en leuk bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Ik vind dit tof.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk om bij jou echt te zien
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel knap An

    en heel wat beter dan AI

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij jou zie ik ze liever in het echt (-: Je zíét de personen het werk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat jij maakt. Ik ga ook eens bij Dirk kijken. Beide werelden boeien me.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!