zondag 26 mei 2024

in volle groei

De ooievaarskinderen groeien als kool
en steken nu met hun kopje boven het nest uit
Ik blijf maar kijken, ze zijn al even leuk als de reigerkinderen
Nr 2 laat zich met moeite zien, 
die doet liever nog een dutje en verdwijnt steeds in het nest
Deze sloeber lijkt er plezier in te hebben dat ik ze moeilijk allebei samen op de foto krijg

Genoeg gelachen met mij
Nog een paar foto's en dan zet ik m'n wandeling verder, 
al zou ik hier kunnen vastroesten tot ze groot zijn 

In een veel hoger nest zitten er ook nog drie in volle groei


13 opmerkingen:

  1. Schitterende beelden.. ik geniet er heel erg van, bij een afscheid hoort ook weer nieuw leven.. the circle of life. En ik weet nu waar ik morgen naartoe ga wandelen (want wil tussen de middag gewoon door blijven wandelen, anders groei ik dicht ;-) ).. langs het ooievaarswiel bij de kinderboerderij hier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien zien we ook jouw blog 'ooievaar en kuiken(s)', MizzD?!
      Lie(f)s, x.

      Verwijderen
    2. Wie weet.. maar voorlopig ga ik lekker lang terugkijken op onze vakantie.

      Verwijderen
  2. Alsof ze bewust geposeerd hebben! Prachtig....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien is de ooievaar langs geweest en heeft 2 baby's afgeleverd. :-) Die inmiddels al bijna aan het puberen zijn.
    Mooie en leuke foto's An, kan me voorstellen dat je daar uren naar kan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto's. Ik zou ook even blijven kijken naar dat gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Geweldige foto's van de Ooievaars met de kleintjes.
    Top.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niets mooier dan het nieuwe leven An

    knappe foto's

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jong nog én al fotogeniek! Een goede fotograaf weet daar blijf mee natuurlijk 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh An...ik heb er geen woorden voor. Zo fraai zijn je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastische foto's wat zullen de ouders hun jongen heel goedmoeten warm gehouden hebben in deze,natte en koude periode
    Marylou

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!