woensdag 5 juni 2024

catwalk


Reeds 10 jaar
worden in het begin van juni de mooiste wagens van stal gehaald
Deze leek wel weggereden uit 'Downton Abbey' (Britse televisiereeks)
Tijd dus voor de Green River Cruising, start en aankomst op de Markt in Deinze
Allerlei modellen op de autocatwalk 

In de voormiddag was het grijs en koud maar de namiddag bracht een stralende zon 
en dat zorgde voor heel veel volk
Ik was nogal fan van deze rode 'trucks'



Geitje of eendje (Vlaanderen en Nederland verschillen nogal) 
van de man uit vorig postje met krul in de baard en snor
Op de Markt zelf diverse kraampjes met drank, eten en leuke retrodingen
maar iedereen flaneerde vooral langs de wagens, die kregen natuurlijk de meeste aandacht...


... net zoals de Rockabilly groep The Spunyboys (rock 'n roll fenomeen uit Frankrijk)
die voor veel ambiance zorgde 


Heel kort fragmentje voor de sfeer

Terug naar de auto's

Eentje met mijn initialen 😉




En 'fun' had iedereen op deze stralende dag



17 opmerkingen:

  1. Ohhh..., hoe tof! (Ook) daar heb je ogen te kort!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, ik wist niet dat er nog zoveel oude modellen (auto's) bestaan! Een hele leuke serie heb je gefliepst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zitten heel wat opmerkelijke modellen tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw zo prachtig die oude voertuigen 🚗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh.. waren die snorremannen dáárvan? ik wist niet dat ze zich er ook speciaal voor kleedden. Prachtige die classic cars.. daar zou ik ook wel even tussen hebben willen rondlopen hoor! Gelukkig heb jij ze geweldig mooi en leuk vastgelegd.. heb ervan meegenoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige tour heb je gezien daar kan de tour de france niet tegenop, ik wil ook wel zo,n rood bakkie ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Dit is gezellig en leuk.
    Ik houd hier van.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een knal reeks !
    Het hippie busje is naar mijn gevoel dé mooiste auto uit deze mooie reeks 🚗👍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie oude auto's en wat mooi gefotografeerd. Echt heel leuk 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi evenement An

    en een fraaie reeks

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat tof.
    We hadden hier altijd American Tucker-day, daar zijn ze een paar jaar geleden meegestopt. Was ook zo leuk.

    Je hebt mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn ogen rollen er bijna van uit hun kassen. Er is zo veel moois te zien. Met de zon erbij glanst alles stukken beter. Zelfs de mensen staan te sjaainen. Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zaten prachtige auto's bij en dat je een gezellige dag had lieten de foto's wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh pure nostalgie! Wat een mooie bakken zijn dat. En er zijn erbij die ik toch nog weten rijden heb. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!