woensdag 7 augustus 2019

prikkelbaar





Maar nee, natuurlijk niet
Lies en ik zijn nooit prikkelbaar, en al zeker niet als we samen op stap zijn
En al verwees ik gisteren met die twee varkentjes naar Lies en ik (foei),
het varken uithangen doen we echt niet :-)




We zijn dus in Gent 
en kijken onze ogen uit op al die kleurtjes, zoekend naar talent, 
in het Graffitistraatje oftewel Werregarenstraat


Het is sinds de Gentse feesten van 1995 dat het min of meer toegelaten is
dat spuitbusartiesten hier hun gang mogen gaan
Het is hier dan ook vooral een oefenplek voor beginners
'Helaas respecteren zij niet altijd de gouden regel in graffiti
dat je alleen maar over iemand anders werk heen mag spuiten als het jouwe beter wordt'









13 opmerkingen:

  1. Ongeschikt om in rond te lopen op mijn Stilte-dag! Gelijk een zenuwen toeval, hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vindt er af en toe ook leuke/mooie kunststukjes !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was er ooit met vriendlief en toen was er he-le-maal niks moois te vinden.. maar later met Lena zaten er wel mooie dingen tussen en hebben we er ook veel foto's van gemaakt.. het is elke keer verschillend, maar altijd kleurig hè haha! Het contrast met dat serene hofje achter dat traliehek vind ik ook bijzonder hehe. Leuk om het eens door jouw lens te zien hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk hebben jullie veel moois gezien op het heerlijke dagje uit....!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En gesmuld, Marjolijn ! Wat dacht je... !?
      Lie(f)s.

      Verwijderen
  5. Hoi An.

    Een bonte stoet van kleuren.
    Sommige zijn niets, andere weer leuk.
    Goed dat er een straatje is waar dat mag.

    Leuke foto's heeft het opgeleverd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurencocktail, ik vind graffiti best wel leuk, op voorwaarde dat het op toegestane plekken is. Dat soms alles volgekliederd wordt met schuttingtaal vind ik iets minder. Het heeft jou in elk geval een kleurrijke serie opgeleverd An, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werregarenstraatje..

    een beetje overroepen, vind ik zelf An

    geef mij maar dat hofje van de vorige keer

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gent is altijd fijn, pas nog geweest met de feesten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een 'nieuwe' buurt in Gent en echt niet een beetje het varken uitgehangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje An!!!!!
    Dit is echt enorm kleurrijk. Niet eerder gezien dit maar wel heel leuk :-)
    ik las iets in je tekst over 2 varkentjes dus ik ga gauw door met bijlezen hihi..

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!