donderdag 2 januari 2020

the wind




jij, ja jij, en ook jij
en natuurlijk jij,
maar vooral JIJ
jij die me overal meesleurt,
(zoals hier naar een overbevolkt Brussel)
mij overal doorheen sleurt



mooi toch, als je vrienden hebt
die je helpen door te zetten,
je helpen om steeds weer opnieuw te vliegen,
of het nu vrienden zijn die je regelmatig ziet
of enkele veraf(blog)vrienden,
met hun warmte, hun luisterend oor, hun berichtjes, hun afleiding

bezorgen ze je de wind onder je vleugels

Daar drinken we eentje op
 ðŸ˜‹





27 opmerkingen:

  1. En meer dan één verdorie!!!! Proost!!!
    Enne... Jij bent ook MIJN windeke zulle 😉😀😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang er maar geen geurke bij is 😷😜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ❤ altijd An.. deze maand doe ik mee aan ik pas, dus geen drankjes met tic, maar volgend maand is het wel te doen :-)

    Gelukkig nieuwjaar :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eentje drinken hoeft geen alcohol te zijn, da mag ook een chocomelk zijn 🤭 santé

      Verwijderen
  4. Aah.. bij dat liedje van Bette Midler ( die op de usb-stick in de auto zit en dus altijd afgespeeld wordt tijdens vakantieritten) moet ik altijd om de één of andere reden aan Axel denken.. heb er al wat traantjes bij gelaten nadat ie overleden was ('k zie nu ook wat wazig hehe).
    Maar vrienden, ja, dat zijn de krenten in de pap hè.. die moet je koesteren, zoals Lucretia ook altijd zei.
    Tsjing tsjingggg dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mo, aan axel, misschien omdat z'n rustplaats in de hoogte is

      Verwijderen
    2. Hm.. nee, dat niet.. gewoon omdat ik me veilig bij hem voelde denk ik.. hij stond z'n mannetje. Wat dat betreft is Jaxon een watje hehe.
      Maar ik heb dat vaker hoor, dat een plaatje dat ik net vaak hoor na een droevige gebeurtenis daaráán plak en er dan droevig van word als ik het later hoor.. zo had ik dat bij Lennox z'n overlijden met 'Ga maar vast vooruit' van Fréderique Spigt (is een Rotterdamse zangeres die ik goed vind).

      Verwijderen
    3. Btw.. ik heb met die ene JIJ ook eens de Kerstmarkt van Brussel onveilig gemaakt.. durft ze nog steeds niet in het reuzenrad? :-P ;-)

      Verwijderen
    4. nee, erge hoogtevrees hé
      maar zelf ben ik er ook niet in geweest, k weet niet hoe dat zou voelen zo heel hoog :-)

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige foto's zijn het weer en ik drink een klein glaasje met je mee, maar ik hou het maar bij eentje want anders sta ik verkeerd op het beentje.Genieten mag eens,maar wel met mate al genoot ik wel van je fotografie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super foto's, helemaal de eerste, echt top.
    Zo fijn dat je af en toe mee kunt met andere om toch even nog er uit te kunnen gaan.
    Top.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, want zelfs aan 'blogvrienden' kan je veel hebben. Genoeg afstand en soms toch heel dicht bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anneke waar heb je nu gezeten, in Brussel??? Jeetje daar kom ik niet meer sinds jaren. Heerlijk om je foto's te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het ook jaren geleden
      T was voor de kerstmarkt, maar veeeeel te druk zo tussen kerst en Nieuwjaar

      Verwijderen
  9. een mooi impressie An

    de eerste foto is mijn favoriet

    die man heb ik ook in beeld gebracht

    maar niet zo mooi


    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief logje voor al je meehelpvrienden
    Leuk gefotografeerd
    Al de beste wensen voor 2020, ook uit het verre Z-W Holland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi nummer: the wind beneath my wings. Er gaat kracht van uit en die kunnen we wel gebruiken.
    Je eerste foto is een pláátje. Knap hoe mensen zo stil kunnen staan. Ik kon niet eens stil zitten op yoga (-: Lieve groet *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn zo,n uitje,ziet er kleurrijk uit!!
    vrienden en vriendinnen,die je bij de hand nemen
    als het even moeilijk gaat An
    Daar krijg je toch een warm gevoel van binnen.
    Lieve groet
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig de foto en de tekst. Voor 2020 alle goeds gewenst! Het is een plezier om hier langs te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle goed voor 2020!

    Vandaag nog een nieuwjaarsfeestje, zal aan je denken, proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met plezier drink ik een glas met jou An :wink:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik proost op een mooi en gezond 2020 !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan blogvrienden kan je inderdaad heel veel steun hebben.
    dat heb ik de laatste 2 jaar ook ondervonden en echt... het heeft me zo goed gedaan en nog@
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!